Kampania Proamy doceniona
"Wrzucam na luz", kampania prowadzona w mediach społecznościowych przez firmę ubezpieczeniową Proama, zajęła pierwsze miejsce w rankingu opublikowanym przez Gazetę Bankową. Obecnie akcję popiera już 60 tys. osób. Patronat nad kampanią sprawuje Komenda Główna Policji.
„Wrzucam na luz” to akcja zorganizowana na rzecz kulturalnego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne i niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Google+, Twitter i Youtube.
„Zaangażowanie fanów, dyskusja pod każdym wpisem, udostępnianie postów pokazują, że kultura jazdy jest tematem bliskim polskim kierowcom” – mówi Justyna Szafraniec, dyrektor ds. PR w Proamie. „Wierzymy, że dzięki naszej kampanii, zaangażowaniu fanów i partnerów możemy wspólnie drobnymi krokami zmieniać zachowanie polskich kierowców” – dodaje.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń