Konkurs Liberty Direct rozstrzygnięty

samochody.250x177.jpgZnane są już wyniki crowdsourcingowego konkursu "Prędkość w mieście to obciach", promującego bezpieczną jazdę samochodem w terenach zabudowanych.

Nagrody przyznane przez organizatora akcji – Liberty Direct – trafiły do twórców spotów: „Prędkość to obciach”, „Kieruj się dobrą karmą” oraz „Prędkość jest nam obojętna”, które zajęły w konkursie kolejno I, II i III miejsce. Zwycięskie filmy będą teraz promowane w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych. O pulę nagród w wysokości 30 tys. zł walczyło łącznie blisko 90 filmów.

„Podeszliśmy do tematu bezpiecznej prędkości w mieście w nowatorski sposób, który dociera do młodych ludzi wychowanych na wiralowych filmach internetowych” – mówi Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct. „Zamiast typowej kampanii reklamowej sięgnęliśmy po konkurs crowdsourcingowy. Odeszliśmy również od typowego dramatyzmu, traktując poważny temat bezpieczeństwa na drodze w sposób nieco lżejszy – za to być może bardziej przemawiający do młodej widowni” – dodaje. Najlepiej ocenione filmy można obejrzeć w serwisie Youtube.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń