Kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaera

internet.praca.250x188Po roku od zmiany marki na Gothaer ubezpieczyciel zainaugurował swoją pierwszą kampanię reklamową.

Jej celem jest przedstawienie firmy jako ubezpieczyciela oferującego proste, przejrzyste, ale zarazem kompleksowe produkty ubezpieczeniowe. Firma z dystansem podeszła do prezentacji marki, wiedząc, że klientom największą trudność sprawia prawidłowa wymowa nazwy Gothaer.

,,Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową niemal równo rok po przeprowadzeniu rebrandingu z PTU na Gothaer. Biznesowo jest to dla nas czas pierwszych podsumowań i uznaliśmy, że to równocześnie dobry moment na bardziej odważne wprowadzenie marki na rynek” – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer. Trzonem kampanii są emisje spotów w TV, ale kampania video i odsłonowa będzie również prowadzona w internecie. Dodatkowo uruchomiony został profil na Facebooku oraz kanał YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane są materiały BTL. W dwóch 30-sekundowych spotach pokazywani są klienci, którzy zmagają się z trudną wymową nazwy Gothaer, oraz prezentowane są zalety ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych ubezpieczyciela.

Kampania ma na celu uświadomienie odbiorcom, że choć ubezpieczenia wydają się skomplikowane, to można zaprezentować je w sposób zrozumiały dla każdego. Gothaer (d. PTU) w Polsce oferuje produkty ubezpieczeniowe zarówno dla klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych. Grupa Gothaer to jeden z największych i najstarszych ubezpieczycieli w Niemczech.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń