W Banku Pekao pożyczka konsolidacyjna na klik
Dzięki Pożyczce konsolidacyjnej na klik w Banku Pekao można szybko i łatwo połączyć kilka należności w jedną i jeszcze zyskać na połączonej spłacie. Do tego cały proces odbywa się całkowicie online, bez wychodzenia z domu i bez zbędnych formalności. Osoby, które zdecydują się na konsolidację swoich kredytów do końca maja br. mogą skorzystać z dodatkowej oferty – bank nie pobierze prowizji zarówno od przenoszonych kredytów bez względu na to jaką kwotę konsolidujemy, jak też od środków na dowolny cel.
Czytaj także: Strategia Pekao do 2024 roku: bank uniwersalny pierwszego wyboru >>>
– W czasach pandemii szczególnie wspieramy naszych klientów w łatwych i nowoczesnych sposobach wnioskowania o pożyczkę za pomocą bankowości elektronicznej. Nasz proces konsolidacji na klik jest bardzo prosty, wygodny i oparty na atrakcyjnych warunkach. Wystarczy wypełnić kilka podstawowych informacji, a następnie z listy spłacanych kredytów gotówkowych, wybrać te, które mają zostać przeniesione do Pekao. W ramach tego samego wniosku klient może też otrzymać dodatkowe środki na dowolny cel. Co więcej może obniżyć wysokość miesięcznego zobowiązania i łatwo dopasować wysokość raty do swoich możliwości finansowych – wyjaśnia Piotr Gołąb, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego w Banku Pekao.
Czytaj także: Bank Pekao jako pierwszy w Polsce wprowadza możliwość otwarcia konta na selfie przy użyciu e-dowodu >>>
Maksymalna kwota pożyczki konsolidacyjnej to nawet 120 tys. zł, a maksymalny okres kredytowania to aż 120 miesięcy. Dzięki temu klienci mogą zmniejszyć wysokość płaconych rat, dopasowując je do swoich aktualnych potrzeb i możliwości. To jest szczególnie ważne przede wszystkim przy wyższych kwotach pożyczek czy też konsolidacji kredytów z innych banków.
Omnikanałowy sposób wnioskowania o pożyczkę
Proces wnioskowania o pożyczkę jest omnikanałowy. To oznacza, że klient sam wybiera kanał, za pośrednictwem którego złoży wniosek. Może to zrobić w aplikacji mobilnej PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24. Co istotne w każdym momencie można przerwać procesowanie wniosku i kontynuować już w innym kanale. Klient oczywiście zawsze może też skontaktować się z konsultantem infolinii Pekao lub dokończyć proces udzielenia pożyczki w dowolnej placówce banku.