Złoty Laur Konsumenta dla Liberty

liberty.direct.01.250x115Liberty Direct otrzymało złoty Laur Konsumenta 2013. Klienci przyznali firmie nagrodę w dziedzinie ubezpieczeń komunikacyjnych, doceniając ją za wysoką jakość usług.

Laur Konsumenta to jeden z największych programów konsumenckich w Polsce, który na podstawie ogólnopolskiego sondażu, wyłania liderów poszczególnych grup produktów i usług. Liberty Direct zostało wyróżnione w plebiscycie już po raz drugi. W ubiegłym roku Autocasco Standard oferowane przez ubezpieczyciela otrzymało nagrodę Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012.

Laur Konsumenta to dla nas bardzo ważna nagroda, ponieważ przyznają ją sami klienci. W tym roku jesteśmy podwójnie dumni, ponieważ zostaliśmy wyróżnieni już po raz kolejny. Świadomość niesłabnącego zaufania, którym darzą nas konsumenci, bardzo nas cieszy” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Liberty Direct oferuje szeroką gamę ubezpieczeń komunikacyjnych – OC, AC, NNW, Assistance oraz ubezpieczenie opon. Wśród produktów dobrowolnych dużym zainteresowaniem klientów cieszy się Autocasco Standard, przy którym można również skorzystać z dodatkowych opcji ubezpieczenia: Warsztat oraz Warsztat Plus, umożliwiających dostosowanie zakresu ochrony do wieku samochodu.

Źródło: PIU