Proama jedną z najbardziej podziwianych marek ubezpieczeniowych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

proama.02.250x117Proama uzyskała wyróżnienie specjalne w konkursie Media i Marketing Polska w kategorii Marketer Roku 2013 oraz trzecie miejsce za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej w rankingu TNS Polska - Lampart 2013.

MMP doceniła tym samym pracę marketingu ubezpieczyciela we wprowadzaniu na rynek nowej marki i promowaniu idei Osobistego Doradcy oraz najwyższej na rynku zniżki – 70 proc. – dla bezszkodowych kierowców.

Natomiast laureaci Lampartów 2013 zostali wyłonieni na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Polska wśród bankowców i ubezpieczycieli. Celem konkursu Lamparty było wyróżnienie tych ubezpieczycieli i banków, którzy najskuteczniej kreowali swoją markę w poprzednim roku. Dla zapewnienia transparentności przebiegu konkursu respondenci nie mogli głosować na instytucje, w których byli zatrudnieni. Proama otrzymała trzecie miejsce za udane wejście na trudny rynek oraz rzeczową i spójną komunikację.

„Otrzymane nagrody, jak również pozyskanie zaufania ponad 400 tys. klientów w ciągu 15 miesięcy działalności, to zasługa nie tylko marketingu, ale wszystkich pracowników Proamy i silnej współpracy między nami. Tak jak podkreślamy w reklamach – naszą siłą jest zespół” – wyjaśnia Łukasz Jadachowski, dyrektor marketingu w Proamie.

Źródło: PIU