97/100 zadowolonych klientów w kampanii Liberty Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x115Liberty Direct rusza z wizerunkową kampanią reklamową. Jej głównym celem jest podkreślenie, że ubezpieczyciel oferuje najwyższej jakości obsługę, w tym sprawną i szybką likwidację szkód. Kampania została oparta o wyniki badań satysfakcji klientów, z których wynika że 97 proc. osób korzystających z usług towarzystwa jest z nich zadowolonych.

„Dla kierowców kupujących OC liczy się przede wszystkim cena. W przypadku ubezpieczeń dobrowolnych głównym determinantem decyzji o wyborze ubezpieczyciela staje się przekonanie, że w przypadku szkody firma wywiąże się ze swojej obietnicy szybkiej wypłaty uczciwego odszkodowania. W Liberty Direct traktujemy tę obietnicę bardzo poważnie, dlatego jakość jest jednym z głównych filarów naszej strategii biznesowej. Co za tym idzie, podkreślamy ją również w kampaniach marketingowych. Chcemy w ten sposób budować wiarygodność naszej firmy oraz zachęcić do korzystania z szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych takich jak AC, Assistance czy NNW” – mówi Rafał Karski, dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

„Wysoki poziom zadowolenia klientów to wynik wdrożonego ponad 3 lata temu systemu zarządzania jakością w naszej firmie. Obejmuje on szereg narzędzi obejmujących ankiety telefoniczne, badania realizowane metodą mystery shopping czy shadowing. Satysfakcję klientów mierzymy przy wykorzystaniu wskaźnika Net Promoter Score, a uzyskane w ten sposób informacje wykorzystujemy do ciągłego udoskonalania wewnętrznych procesów obsługi” – komentuje Jakub Staryga, starszy kierownik ds. jakości w Liberty Direct.

Źródło: PIU