Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych wyróżniony „Srebrnym Parasolem”

samochod.01.250x167BRE Ubezpieczenia - twórca internetowej platformy, w ramach której działa Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) - otrzymało szczególne wyróżnienie w konkursie "Srebrny Parasol" organizowanym przez redakcję magazynu Home&Market.

Kapituła Konkursu „Srebrny Parasol” zdecydowała o przyznaniu BRE Ubezpieczenia szczególnego wyróżnienia za rozwiązanie Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych, uzasadniając, że „wyróżnione w konkursie firmy – poza wysoką lokatą w rankingu – mogą się poszczycić szczególną aktywnością na rynku, usługami, które wychodzą naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, rozwiązaniami, które – tak jak dobre garnitury – szyte są na miarę”.

Ideą Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest zapewnienie klientowi wygody poprzez umożliwienie szybkiego wyboru oferty najlepiej odpowiadającej jego indywidualnym oczekiwaniom. Pod tym względem jest to zdecydowanie rozwiązanie „szyte na miarę” – wyjaśnia Paweł Zylm, prezes zarządu BRE Ubezpieczenia.

Źródło: PIU