Bank Pekao we współpracy z Mastercard wprowadza do oferty pakiet korzyści #zostańwdomu
W związku z pandemią koronawirusa, pozostanie w domach stało się koniecznością dla milionów Polaków. Aby uatrakcyjnić im czas i dać szansę na rozwijanie pasji, Bank Pekao oferuje swoim klientom nowe propozycje w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile.
Korzystając ze zgromadzonych punktów, zarejestrowani uczestnicy programu mogą realizować swoje pasje, sięgając po atrakcyjne nagrody i zniżki podczas zakupów u partnerów akcji. Klienci Pekao mogą teraz szybciej osiągać założone w programie cele, otrzymując do czterech razy więcej punktów niż w innych bankach. Każde wydane 50 zł to 2 punkty w przypadku płatności kartą do konta lub aplikacją PeoPay i aż 4 punkty przy płatności kartą kredytową Pekao. Nagradzane są zarówno płatności w sklepach, jak i podczas zakupów online.
Czytaj także: Bank Pekao jako pierwszy umożliwił obsługę e-dowodu w oddziałach >>>
W ramach akcji #zostańwdomu uczestnicy programu realizować swoje zainteresowania, korzystając z:
- dostępów do serwisów z filmami i muzyką (HBO GO, Tidal),
- dostępów do bibliotek e-booków i audiobooków (Storytel, nexto.pl),
- dostępów do platform z grami wideo (PlayStation Plus, Xbox),
- voucherów na zakupy w popularnych sklepach internetowych (Empik, RTVEuroAGD, Douglas, merlin.pl, Decathlon),
- ofert na dostawę jedzenia pod wybrany adres (Glovo, Batida catering).
Kto może skorzystać z oferty?
Z oferty mogą skorzystać zarówno osoby już zarejestrowane w programie, jak i nowi uczestnicy. Ci, którzy dołączą do Mastercard Bezcenne Chwile do końca czerwca br., mogą otrzymać nawet 3400 punktów na start, co stanowi równowartość 50 zł, które wymienić można na jedną z nagród w ciągu sześciu miesięcy. Pierwsze 1000 punktów klienci zyskają za zapisanie się do programu, a kolejne 2400 – za minimum jedno logowanie do aplikacji PeoPay w trakcie trwania promocji.
Promocja trwa do 30 czerwca 2020 r. W programie Mastercard Bezcenne Chwile każda transakcja zarejestrowaną kartą płatniczą Banku Pekao jest nagradzana i przybliża do realizacji życiowych pasji. Punkty szczególnie szybko zbiera się u partnerów handlowych programu – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również on-line. Wśród nich znajduje się już niemal 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym m.in. Carrefour, Frisco.pl, Empik, merlin.pl, Douglas, RTV Euro AGD, Decathlon czy limango.