Nowa aplikacja mobilna ING Business już dostępna
– Klienci biznesowi ING korzystają z aplikacji mobilnej ING Business od 2012 roku. Od tego czasu dokonaliśmy wielu modyfikacji, jednak ze względu na olbrzymie zmiany w przestrzeni internetowej i konieczność dopasowania do oczekiwań wymagających użytkowników – podjęliśmy decyzję o radykalnej przebudowie aplikacji. A zastosowanie nowoczesnej technologii Flutter by Google to nie tylko lepsze działanie aplikacji, ale też większa elastyczność i krótszy czas wprowadzenia zmian i aktualizacji dla naszych klientów – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za segment klientów biznesowych.
Czytaj także: ING Bank Śląski: pomoc dla firm w przejściu do sieci i trzy miesiące bez opłat >>>
– Na tym etapie koncentrujemy się na dostarczeniu użytkownikom nowego technologicznie narzędzia – prostego, intuicyjnego, z nową szatą graficzną. Bo właśnie w nowej technologii dostrzegamy możliwości. Premiera odmienionej aplikacji to zarówno nowe otwarcie, jak i zapowiedź kolejnych zmian – dodał Michał Bolesławski.
Nowości w aplikacji mobilnej ING Business
- nowy sposób logowania do nowej wersji aplikacji – podczas pierwszego logowania użytkownik zostanie poproszony o ustanowienie 6-cio cyfrowego kodu PIN, za pomocą którego będzie logował się do aplikacji mobilnej ING Business i autoryzował w niej przelewy;
- nowa szata graficzna – organizacja informacji i nawigacja są bardziej przejrzyste, proste i intuicyjne;
- lepsza organizacja – użytkownicy dysponują w większości znanymi już funkcjami, ale znacznie lepiej zorganizowanymi;
- zastosowanie nowoczesnej technologii Flutter by Google – dzięki której nowe funkcje i usługi będą dostępne szybciej.
Nowa wersja aplikacji mobilnej ING Business jest dostępna w sklepach App Store i Google Play. Więcej informacji na temat nowej wersji aplikacji mobilnej ING Business jest dostępnych na stronie: ingbusiness.pl/mobile