Liberty dla bezpieczeństwa na drodze

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x156Liberty Direct - jedna z najszybciej rosnących firm ubezpieczeniowych na rynku - dołączyła do grona członków Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego. Jako partner wspierający organizacji firma będzie kontynuować realizację strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, koncentrującej się na podnoszeniu bezpieczeństwa ruchu drogowego.

„Przystąpienie do Partnerstwa jest elementem realizacji programu Road Safety prowadzonego  globalnie  przez Liberty Mutual Insurance. Jego celem jest edukacja społeczna w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa na drogach, promowanie właściwych postaw na drodze i uświadamianie negatywnych skutków łamania przepisów drogowych. Całość programu wpisuje się w strategię dalszej budowy marki Liberty Direct jako godnej zaufania, przyjaznej i otwartej na ludzi” – skomentował Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

Powstałe w 2000r. roku stowarzyszenie działa na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmniejszenia liczby ofiar wypadków drogowych skupiając przedstawicieli biznesu, rządu i organizacji pozarządowych. Organizacji patronuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Bank Światowy. W Polsce członkami organizacji są m.in. takie firmy jak Mercedes-Benz Polska, ABB, 3M, General Motors Poland, Renault, Michelin, czy Shell oraz PZU – jako jedyny ubezpieczyciel obok Liberty Direct. Partnerstwo powstało z inicjatywy i jest afiliowane przy Global Road Safety Partnership w Genewie, międzynarodowej organizacji pracującej na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Jesteśmy silni siłą naszych członków. Mając Liberty Direct za naszego partnera wspierającego, możemy być pewni, że nasze wspólne działania zmierzające do poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach, będę jeszcze bardziej skuteczne” – powiedział Bartłomiej Morzycki, prezes Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego.

Liberty Direct od wielu lat angażuje się w inicjatywy mające na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach. W ramach działań CSR firma prowadzi na Facebooku akcję Bezpieczny Mały Pasażer, poprzez którą angażuje społeczność fanów w dyskusję na temat odpowiedniej opieki nad dziećmi podczas jazdy samochodem. Firma zorganizowała ponadto akcję Taksówka z fotelikiem, w ramach której przekazała korporacjom taksówkowym w całej Polsce ponad 600 fotelików dla dzieci oraz przeszkoliła ich kierowców w zakresie prawidłowego przewożenia najmłodszych. Akcja objęła 10 miast Polski: Warszawę, Kraków, Wrocław, Gdynię, Gdańsk, Sopot, Olsztyn, Białystok, Łódź oraz Lublin.

Źródło: Liberty Direct