Bold Brand Commerce dołącza do e-Izby – Izby Gospodarki Elektronicznej

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

komputeryzacja.01.250xBold Brand Commerce, agencja świadcząca usługi konsultingowe i wdrożeniowe dla rynku e-commerce, przystąpiła do Komitetu Założycielskiego e-Izby. Bold Brand Commerce to już 34 członek Komitetu Założycielskiego e-Izby, którego przedstawiciele zainicjowali powołanie organizacji branżowej reprezentującej firmy rynku e-handlu. Do organizacji poprzez Klub e-Gospodarki dołączyło także ponad 500 przedsiębiorców związanych z profesjonalną działalnością na rynku handlu elektronicznego.

Celem e-Izby jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę know-how oraz skuteczne reprezentowanie wspólnych interesów branży wobec różnych instytucji i organizacji, zarówno rządowych jak i NGOs. W ramach projektu e-Izba działa e-Commerce Polska, której celem jest rozwój rodzimej i europejskiej branży handlu elektronicznego.

Dzięki współpracy z e-Izbą liczymy na silniejszą promocję idei, jak ważny w e-commerce jest branding i strategia marki. Współpracując z e-sklepami widzimy, jak wiele pracy trzeba jeszcze wykonać, by podnieść świadomość polskich przedsiębiorców w zakresie szans, jakie daje im sprawne zarządzanie marką e-commerce’ową i e-merchandising. Mamy nadzieję, że przystąpienie do Komitetu Założycielskiego e-Izby pozwoli nam, we współpracy z innymi ekspertami, jeszcze skuteczniej podejmować działania edukacyjne i aktywnie rozwijać polską branżę e-commerce.” – powiedział Marcin Piwowarczyk, strategy director Bold Brand Commerce Sp. z o.o.

W powstanie e-Izby zaangażowały się podmioty, które głęboko wierzą, że wykorzystanie innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w szczególności Internetu, najskuteczniej przyczyni się do dynamicznego rozwoju polskiej i europejskiej gospodarki w różnych jej branżach.

O Bold Brand Commerce Sp. z o.o.

Bold Brand Commerce świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe dedykowane dla rynku e-commerce. Firma koncentruje się przede wszystkim na budowaniu skutecznego brandingu, strategii sprzedażowych oraz e-merchandisingu. Realizuje także projekty wdrożeniowe dla małych i średnich e-biznesów wykorzystując platformę Magento Commerce. Realizowała projekty zarówno w Polsce jak też w Szwajcarii, Niemczech oraz Stanach Zjednoczonych. www.boldagency.net

Wśród członków Komitetu Założycielskiego e-Izby są firmy specjalizujące się w różnych gałęziach szeroko pojmowanej branży e-commerce: platformy e-commerce, sprzedawcy detaliczni, sklepy online, dostawcy e-usług, płatności online, treści cyfrowych oraz usług i rozwiązań IT dla e-commerce. Aktualnie Komitet Założycielski e-Izby to 34 podmioty, które mogą pochwalić się uznaną marką i wieloma sukcesami na rynku gospodarki elektronicznej: Agito.pl, ANSWEAR.com, BDK Sp. z o.o., Bluerank Sp. z o.o., Bold Brand Commerce Sp. z o.o., Ceneo.pl, Conrad Electronic Sp. z o.o., DialCom24 Sp. z o.o. (Przelewy24), Divante Sp. z o.o, Dotpay SA, ELECTRO.pl, e-Muzyka SA, Empik.com (NFI EM&F), FACT-Finder® Partner Polska, Fly.pl Sp. z o.o., Gandalf Sp. z o.o., Grupa Allegro, Grupa Nokaut SA, Grupa Okazje.info, GryOnline.pl SA, IAI SA, Imerge Sp. z o.o., Komputronik SA, Merlin.pl, Nazwa.pl, NEO24.PL, PayU, RTV EURO AGD – euro.com.pl, Skąpiec.pl, Smyk.com, Softhis Sp. z o.o., SuperKoszyk.pl, Travel Planet SA, Virtualo Sp. z o.o.

Źródło: e-Commerce Polska