Grupa Nokaut uruchamia kolejne serwisy tematyczne

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nokaut.grupa.250x87Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, uruchomiła grupę serwisów tematycznych, związanych m.in. z modą, stylem życia, sportem, dobrami luksusowymi i wystrojem wnętrz. Do już działających dziewięciu serwisów wkrótce dołączą kolejne.

Nowoczesny handel w sieci nie polega tylko na stworzeniu okna wystawowego z towarami. Produkty muszą być pokazywane w kontekście, wraz z użytecznymi sposobami ich wykorzystania, a doradzanie klientom to niezbędny element sprzedaży  – mówi Piotr Bucki, Koordynator Serwisów Tematycznych w Grupie Nokaut.

Serwisy tematyczne Grupy Nokaut przynoszą odpowiedź na pytania, jakie zadają sobie klienci w czasie zakupów: czy ten mebel będzie pasował do mojej łazienki? Czy kurtka, która mi się podoba, będzie dobrze wyglądać z innymi rzeczami, które mam w szafie?

Towar oderwany od sytuacji traci część potencjału. Dlatego w naszych serwisach oferujemy porady specjalistów, trendsetterów i projektantów – dodaje Piotr Bucki.

130217.nokaut.01.400x309

Moda, wnętrza, prezenty, zegarki i wiele innych

Portfolio portali tematycznych jest zróżnicowane. Wśród nich znaleźć można serwisy  stworzone z myślą o aktualnych trendach w modzie damskiej i męskiej (oraz Modny.jestem.co), gdzie użytkownicy poza gotowymi zestawami znajdą również cenne rady stylistów.

Drugi rodzaj serwisów to serwisy “prezentowe” (Gwiazdka.conaprezent.pl oraz Walentynki.conaprezent.pl). Ich głównym celem jest podpowiedź użytkownikom, jaki produkt, w zależności od okazji,  będzie najlepszym podarunkiem.

Serwisy związane z domem i wnętrzem, w tym Krolestwolazienek.pl oraz kuchnia.urzadzam.to, to źródło wiedzy oraz ciekawych pomysłów dla wszystkich użytkowników, którzy poszukują najlepszych rozwiązań w projektowaniu wnętrz.

Pozostała grupa to serwisy poświęcone stylowi życia: Sekundaminuta.pl, Luxlife.pl oraz Fit.jestem.co, na którym poza sprzętem sportowym prezentowane są np. plany treningowe.

130217.nokaut.02.400x306130217.nokaut.04.400x308

Portal jak ekskluzywny magazyn branżowy

Serwisy tematyczne Grupy Nokaut pełnią rolę internetowych magazynów branżowych, wykorzystujących media społecznościowe. To dzięki nim powstał pomysł stworzenia grupy wyspecjalizowanych serwisów.

Opinie naszych użytkowników są dla nas niesłychanie istotne. Nasze serwisy tematyczne stworzyliśmy w wyniku analizy ich preferencji – komentuje Piotr Bucki.

Od września 2012 roku Grupa Nokaut uruchomiła łącznie dziewięć serwisów tematycznych: Krolestwolazienek.pl, Luxlife.pl, Sekundaminuta.pl, Gwiazdka.conaprezent.pl, Modna.jestem.co, Modny.jestem.co, Walentynki.conaprezent.pl, Fit.jestem.co oraz najnowszy – kuchnia.urzadzam.to. W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie kolejnych. W pierwszej kolejności będą to serwisy związane z aranżacją wnętrz oraz serwis dedykowany gadżetom technologicznym.

Grupa Nokaut – informacje dodatkowe:

Grupa Nokaut SA to czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen. Grupa Kapitałowa Grupa Nokaut działa w trzech segmentach e-commerce:

  • porównywarka cen Nokaut.pl – kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line;
  • zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl;
  • sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni).

Porównywarka cen Nokaut.pl ma ponad 3,2 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2012), 12 mln ofert i współpracuje z ponad 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.

W styczniu 2012 roku Nokaut.pl zajął – w rankingu przygotowanym przez serwis Wirtualnemedia.pl – pierwsze miejsce wśród polskich porównywarek cen, nieznacznie wyprzedzając Ceneo.pl. Jednocześnie Grupa Nokaut zdobyła lepszą pozycję niż serwis Ceneo.pl w rankingu aplikacji AppStore (sklep z oprogramowaniem dla smartfonów iPhone).

W 2010 i w 2012 roku Grupa Nokaut została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE.

Źródło: Grupa Nokaut