mPay pomaga upolować smoka i zbiera fundusze dla hospicjum
„Polowanie na Smoka” to wyjątkowe przedsięwzięcie charytatywne, które powstało z myślą o wsparciu hospicjum dziecięcego prowadzonego przez Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej. Jednym z etapów akcji była niecodzienna podróż na rowerach miejskich, w jaką pod koniec sierpnia udała się grupa zaprzyjaźnionych rowerzystów. Aby zachęcić sponsorów do przekazywania datków na hospicjum, przemierzyli 150-kilometrową trasę z Częstochowy pod pomnik Smoka Wawelskiego w Krakowie. Jednocześnie znane i lubiane osoby życia publicznego tworzą rysunki, rzeźby i prace graficzne, których motywem przewodnim są smoki. Dotychczas swoją twórczością z organizatorami akcji podzielili się m.in. Wojciech Smarzowski, Krzysztof Hołowczyc, Kinga Preis, Janusz Chabior, Graham Masterton, Marcin Rogacewicz, Agnieszka Radwańska, Grzegorz Krychowiak, Mateusz Damięcki, Katarzyna Nosowska, Michał Wiśniewski, Robert Górski, Bartosz Sokołowski, Jakub Świderski, Jurek Owsiak, Szymon Majewski, Zbigniew Zamachowski i Kuba Błaszczykowski. Wszystkie upolowane w ten sposób smoki trafią na specjalną aukcję charytatywną, a zgromadzone środki zostaną w całości przeznaczone na rzecz podopiecznych częstochowskiego hospicjum.
Czytaj także: mPay ma zezwolenie NBP na prowadzenie schematu płatniczego >>>
Jak upolować smoka i przekazać cegiełkę?
Do akcji „Polowanie na Smoka” włączył się także system płatności mobilnych mPay, który pozwala na zakup charytatywnych cegiełek o wartości 10, 20 i 50 zł. Żeby upolować swojego smoka, wystarczy uruchomić aplikację mPay w telefonie i dotknąć kafelka „Charytatywnie”. Sama transakcja przebiega podobnie, jak podczas korzystania z innych usług mPay, np. zakupu biletów komunikacji miejskiej. Za cegiełki można płacić środkami zgromadzonymi w elektronicznej portmonetce, kartami płatniczymi lub przy użyciu mVoucherów. Dochód z każdej sprzedaży zostanie w całości przekazany na rzecz hospicjum. mPay nie pobiera jakichkolwiek prowizji i pokrywa wszelkie opłaty związane z obsługą finansową transakcji.
Czytaj także: mPay zapowiada nową wersję aplikacji i wprowadzenie mVoucherów >>>
– Nasza aplikacja ułatwia codzienne płatności, ale może być też praktycznym narzędziem wspierania szlachetnych inicjatyw społecznych. Dlatego z radością odpowiedzieliśmy na apel organizatorów „Polowania na Smoka”. To mądra i potrzebna akcja, w pełni skoncentrowana na poprawie jakości życia ciężko chorych dzieci – mówi Krzysztof Hejduk, prezes zarządu mPay S.A.
Więcej informacji na temat akcji „Polowanie na Smoka” można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej, pod adresem www.polowanienasmoka.pl.