Revolut: nowe narzędzie ułatwi zarządzanie służbowymi wydatkami
Właściciele firm będą mogli łatwo zaakceptować albo odrzucić wydatki poszczególnych członków zespołu i nie poświęcać na to zbyt wiele czasu. Tradycyjnie, jest to obszar prowadzenia działalności, w którym zdarzają się błędy, trudny do kontrolowania, rozpraszający uwagę i zmuszający do manualnego porównywania danych z kilku narzędzi i źródeł.
Nowa funkcja Expense Management
Nowa funkcja Expense Management do zarządzania służbowymi wydatkami dostępna będzie dla freelancerów i firm korzystających z płatnych planów Revolut for Business. To kolejny krok aby pomóc przedsiębiorcom wejść na ścieżkę szybkiego wzrostu oraz oszczędzić czas i pieniądze, dzięki radykalnie lepszym usługom finansowym dla firm.
Czytaj także: Revolut wprowadza na polski rynek nowe karty Metal >>>
Monitorowanie wydatków pracowników w czasie rzeczywistym
Właściciele będą mogli monitorować wydatki pracowników w czasie rzeczywistym, akceptować je albo odrzucać, synchronizować dane z aplikacją księgową Xero i automatyzować rozliczenia. Kategorie tworzone w Xero, będą widoczne w aplikacji do zarządzania wydatkami Revolut for Business, tak by dane na obu platformach były stale aktualne i zintegrowane.
“Właściciele małych i średnich firm zasługują na technologię, która pozwoli im zwiększyć kontrolę nad finansami. Nie muszą już przechowywać informacji w odosobnionych zbiorach danych. Teraz mogą mieć te same dane o wydatkach służbowych widoczne jednocześnie w aplikacji Revolut i w zapisach księgowych w Xero. Dni, w których musieliśmy kolekcjonować papierowe paragony za służbowy lunch i kawę przechodzą do przeszłości” – powiedział Edward Berks,Business Platform Director w Xero.
Czytaj także: Revolut wprowadza darmowe konto dla firm, są też inne zmiany w ofercie >>>
Firmy, które nie korzystają z Xero, mogą utworzyć swoje własne kategorie w narzędziu Expense Management do zarządzania służbowymi wydatkami i łatwo eksportować informacje o wydatkach do pliku CSV.
Maksymalne uproszczenie procesu
Proces został też radykalnie uproszczony z punktu widzenia członków zespołu. Jedyne co muszą zrobić, to wykonać zdjęcie paragonu telefonem, zapisać w aplikacji, a następnie utworzyć nazwę kategorii i dodać krótki opis. Otrzymają także przypomnienia o nierozliczonych lub nieopisanych wydatkach.
“Chcemy pomóc właścicielom firm i członkom zespołów skupić się na tym co istotne w ich biznesie i uwolnić się od prac administracyjnych. Uczyniliśmy proces dodawania, akceptowania i monitorowania wydatków służbowych tak prostym, jak to tylko możliwe, by żaden służbowy wydatek nie zawieruszył się nierozliczony“ – powiedział Domenico De Fano, Senior Product Owner w Revolut for Business.
Darmowe konta dla freelancerów oraz firm
Revolut for Business uruchomił niedawno darmowe konta dla freelancerów oraz firm, a także wprowadził zmiany w cenniku i zakresie usług, tak by oferta dla firm była bardziej elastyczna pod kątem bieżących potrzeb firmy. Nowe narzędzie do zarządzania wydatkami służbowymi dostępne jest we wszystkich płatnych planach.
Fintech ma w planach dalszy rozwój produktów i usług w ramach swojej oferty dla firm, w tym kompleksowej usługi akceptacji i rozliczeń płatności. Firmy mogą testować darmowe konto w Revolut aplikując wcześniej przez stronę: www.revolut.com/business.