Bank Pekao: klienci coraz chętniej korzystają z pożyczek online
„Nasze pożyczki gotówkowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki szerokiej sieci placówek oraz dostępności pożyczki online przez telefon czy komputer, docieramy do każdego miejsca w Polsce. Chcemy wspierać realizację planów klientów tu i teraz, 'idąc im na rękę’ z atrakcyjną pożyczką dostępną w najwygodniejszy dla nich sposób” – powiedział Werochowski, cytowany w komunikacie.
Bank Pekao coraz skuteczniej sprzedaje zdalnie
Bank Pekao, jeden z pionierów sprzedaży produktów kredytowych przez kanały elektroniczne, coraz skuteczniej sprzedaje zdalnie. W minionym roku online i przez aplikację mobilną PeoPay sprzedała się prawie co trzecia pożyczka gotówkowa, a wolumen sprzedaży przez kanały elektroniczne urósł o 59%, podano w materiale.
„Początek roku 2019 wskazuje na kontynuację tego trendu. Udział kanałów zdalnych w całej sprzedaży nadal rośnie” – dodał Werochowski.
Bank Pekao podkreśla, że jest ważnym graczem na rynku pożyczek gotówkowych. W minionym roku jego portfel pożyczek konsumenckich wzrósł o 15% do ponad 12 mld zł.
Nowa oferta
„Klienci Banku coraz chętniej korzystają z pożyczek online – w bankowości elektronicznej czy przez aplikacje mobilne. Teraz będą mogli skorzystać z nowej oferty pożyczki, promowanej w drugiej odsłonie kampanii reklamowej 'Bierz życie za rogi’, z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej” – napisano w komunikacie. Kampania ruszyła 27 marca.
Bank Pekao jest częścią grupy PZU – największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – notowany w ramach indeksu WIG20, należy do grona pięciu największych spółek polskiej giełdy.