Proces starania się o kredyt ma być prosty i przyjazny. Open Finance zapowiada innowacyjną aplikację
– To na pewno usprawni proces obsługi klienta, będzie on krótki i bardzo przyjazny – zapewnia.
Zarząd spółki planuje również pewne zmiany organizacyjne, które mają wpłynąć na dalsze usprawnienie sprzedaży.
– Cały czas pracujemy nad stabilizacją sieci dystrybucyjnych, bo to na nich polega nasza przewaga konkurencyjna. Chcę połączyć sieć franczyzową z siecią mobilną, a także połączyć departamenty deweloperskie i rynku pierwotnego z siecią stacjonarną – zapowiada Tomicka-Zawora.
Przychody Open Finance wzrosły w pierwszej połowie roku o 10 proc.
– Wyniki spółki Open Finance za pierwsze półrocze 2018 r. oceniam bardzo dobrze. Przychodowo mamy wynik na poziomie 156 mln, co jest poprawą w stosunku do analogicznego okresu 2017 r. o 10 proc. – dodaje Tomicka-Zawora.
Spółka od stycznia do czerwca obsłużyła 45 tys. klientów i sprzedała kredyty hipoteczne o wartości 4,5 mld zł.
– Bardzo dobrze wykorzystujemy koniunkturę rynkową i zdecydowanie jesteśmy tutaj liderem – podkreśla Tomicka-Zawora.
– To co cieszy, to rzeczywisty wynik ekonomiczny spółki. Wskaźnik EBIDA mamy na poziomie 13,4 mln, co jest poprawą o ponad 40 proc., półrocze do półrocza – zaznacza prezes Open Finance S.A.
Jak tłumaczy, udało się to osiągnąć dzięki ustabilizowaniu sieci dystrybucyjnej, na którą składa się 40 placówek stacjonarnych w dużych miastach, sieć mobilnych doradców, blisko sto mniejszych placówek, a także sieć partnerska, w której funkcjonuje ok. 2,5 tys. przedsiębiorców współpracujących z Open Finance.
Źródło: MarketNews24