Sadowski: Brand24 może przejść na GPW z NewConnect w 2019 roku

Sadowski: Brand24 może przejść na GPW z NewConnect w 2019 roku
Fot. Pixabay.com
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Brand24 nie wyklucza przejścia na parkiet główny GPW z NewConnect w 2019 r. - poinformował prezes Michał Sadowski.

Przejście @brand24 ‏na #NewConnect odbędzie się bez emisji i będzie głównie ukłonem w stronę akcjonariuszy -powiedział Sadowski.

– Konkretne decyzje jeszcze nie zapadły. Przejście odbędzie się bez emisji i będzie głównie ukłonem w stronę akcjonariuszy, aby poprawić płynność obrotu – powiedział Sadowski podczas konferencji WallStreet w Karpaczu.

Grupa w I kw. 2018 osiągnęła skonsolidowane przychody na poziomie 2,4 mln zł, co oznacza wzrost o 51% r/r. Brand24 zwiększył liczbę klientów o 50%. Jest to efekt dynamicznego rozwoju spółki, przede wszystkim w skali globalnej. Liczba aktywnych kont na koniec I kw. 2018 zwiększyła się do 2 384, o 794 w porównaniu do I kw. 2017, podkreśliła spółka.

Na koniec I kw. 2018 r. Monthly Recurring Revenue (MRR) – miesięczny powtarzalny przychód – wyniósł 809 tys. zł, co oznacza blisko 50% wzrost w ujęciu rocznym.

Grupa, zgodnie z założoną strategią, inwestuje wszystkie środki pieniężne ze sprzedaży produktu w jego rozwój i zasoby dedykowane powiększaniu bazy klientów. Obecny podział procentowy klientów na koniec I kw. 2018 to 44% klientów zagranicznych i 56% krajowych. Brand24 zakończył kwartał stratą netto w wysokości -0,35 mln zł, co wynika z inwestowania generowanych i posiadanych środków w rozwój.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Źródło: ISBnews