Bank Millennium w Galerii Wroclavia
Nowy oddział w udostępnionym mieszkańcom Wrocławia nowoczesnym centrum handlowym, wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko swoim innowacyjnym wyglądem, ale również unikalnym modelem obsługi, który polega na rozmowie z klientem o jego oczekiwaniach i pomysłach.
– Coraz mniej klientów przychodzi do oddziałów żeby realizować proste transakcje, takie jak wpłata czy wypłata gotówki, ale to nie oznacza, że klientów ubywa w placówkach. Kontakt bezpośredni z naszymi pracownikami jest dla nich konieczny i decydujący w kwestiach takich jak, zawieranie umowy kredytu lub planowanie inwestycji. Bank Millennium buduje relacje z klientami w oparciu o zaufanie, to jedna z wartości w naszej misji – mówi Wojciech Rybak, Członek Zarządu Banku Millennium, odpowiedzialny za bankowość detaliczną.
– Oddziały pełnią nadal bardzo istotną rolę w postrzeganiu naszej marki, dlatego zależy nam na komforcie naszych klientów, dla których tworzymy odpowiednią przestrzeń do spotkania poświęconego ich potrzebom – dodaje Artur Żurek, Dyrektor Departamentu Wspomagania i Optymalizacji Sieci Bankowości Detalicznej Banku Millennium.
Niepowtarzalne wnętrze oddziału Banku Millennium autorstwa pracowni architektonicznej Eksner Industry zostało opracowane z myślą o komforcie klienta, który ma poczuć się tutaj wyjątkowo o każdej porze dnia. Atrakcyjne ekrany w witrynach, stanowiska z dostępem do bankowości elektronicznej – Millenetu oraz demo bankowości mobilnej na tablecie są wizytówką innowacyjnych rozwiązań, jakich mogą się spodziewać w nowej placówce Banku Millennium wrocławianie oraz pasażerowie, korzystający z portu autobusowego zlokalizowanego w nowo powstałej Galerii Wroclavia. Klienci placówki mogą ponadto swobodnie korzystać z bankomatu i wpłatomatu, a także wykonać operacje z użyciem BLIKA, szybko i całkowicie bezpiecznie.
Bank Millennium