Warsztaty – Inwestycje w sztukę, rola social media.
Tematyka warsztatów, formularz zgłoszeniowy na stronie http://konferencje.alebank.pl/Art-Summit-2017
Monika Bryl
Doktor, z wykształcenia historyk sztuki, socjolog. Od roku 2005 pracuje w zawodzie antykwariusza w domach aukcyjnych. Autorka monografii warszawskiej wytwórni brązów Bracia Łopieńscy (2012) oraz ponad 30 artykułów poświęconych ocenie, wycenie oraz inwestowaniu w dzieła sztuki. W roku 2013 otrzymała przyznawaną przez Towarzystwo Przyjaciół Warszawy Odznakę Honorową im. Pamięci Prezydenta Stefana Starzyńskiego.
Prowadzący szkolenia – z zakresu inwestycji w sztukę:
- A1. Inwestowanie w dzieła sztuki i tworzenie kolekcji. Narzędzia dla kolekcjonera i inwestora.
- A2. Wycena dzieła sztuki
Aleksandra Dejnarowicz
Trenerka Social Media z doświadczeniem w pracy dla agencji i projektach startupowych. Do jej obowiązków należało tworzenie i dostosowywanie strategii marketingowych oraz tworzenie treści dla sektora FMCG, E-commerce, E-learning, a także dla firm z branży kosmetycznej, ubezpieczeniowej, projektowania wnętrz oraz mediów. W ramach tych projektów tworzyła i prowadziła profile w takich serwisach społecznościowych jak: Facebook, Google+, Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn czy Snapchat. Obecnie Specjalistka Social Media w firmie Zepter International Poland. Pomysłodawczyni i prelegentka cyklu wykładów pod nazwą „Social Media Evening” oraz „Social Media Po Godzinach”.
Prowadzący szkolenia – z zakresu Social Media:
- B1. Obecność w Social Media Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii. Strategia i taktyka działania. Dostępne narzędzia.
- B2. Zarządzanie wizerunkiem Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii w Internecie.
A1. Inwestowanie w dzieła sztuki i tworzenie kolekcji. Narzędzia dla kolekcjonera i inwestora.
Ocena wartości artystycznej i autentyczności dzieła sztuki
- Wartość artystyczna dzieła sztuki
- Kryteria oceny autentyczności dzieła sztuki
- Specyfika wiedzy eksperckiej
- Rozpoznawanie twórczości profesjonalnej i dobrej klasy rzemiosła
- Odróżnianie celowej deformacji i ekspresji od braku umiejętności i naśladownictwa
- Rozpoznawanie cech falsyfikatu
A2. Wycena dzieła sztuki
- Kryteria wyceny dzieła sztuki
- Wartość artystyczna a wartość rynkowa dzieła sztuki
- Poszukiwanie informacji na temat cen dzieł sztuki i obiektów dostępnych na rynku
- Sprzedaż dzieła sztuki: analiza ofert wyceny i sprzedaży
- Analiza notowań aukcyjnych
- Wycena dzieła sztuki na przykładach: sztuka tradycyjna i współczesna
B1. Obecność w Social Media Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii. Strategia i taktyka działania. Dostępne narzędzia. Wykład, ćwiczenia praktyczne
- Strategia działań w mediach społecznościowych – wykład i ćwiczenia praktyczne
- Narzędzia pomocne (Facebook, Instagram) przy promocji wizerunku – wykład i ćwiczenia praktyczne
- najnowsze funkcjonalności Facebooka, Instagrama oraz innych sieci społecznościowych, które pomogą zdobyć fanów oraz zbudować zaangażowanie.
- jak przygotować kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie w celu promocji marki osobistej, kolekcji lub galerii (firmy).
B2. Zarządzanie wizerunkiem Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii w Internecie.
- jak zarządzać swoim wizerunkiem w Internecie oraz jakie narzędzia będą najbardziej skuteczne przy promocji ich marki w sieci
- czym jest Personal Branding i jak wykreować swoją markę osobistą w sieci – najnowsze funkcjonalności Facebooka, Instagrama, które pomogą pozyskać Klientów.
- jak przygotować zaawansowane kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie w celu zwiększenia sprzedaży.
- które kanały Social Media pomagają w generowaniu zysków oraz jak ważną rolę spełnia content marketing w pozycjonowaniu marki w Internecie.
- jak stworzyć kampanie e-mail marketingowe i proste strony sprzedażowe.
Informacje o konferencji dostępne na stronie: http://konferencje.alebank.pl/Art-Summit-2017
Program konferencji dostępny na stronie: http://konferencje.alebank.pl/Art-Summit-2017
aleBank.pl