RetailShow 2012 po raz trzeci

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

121117.retail.show.01.251x62Już w przyszłym tygodniu odbędzie się trzecia edycja największej międzynarodowej imprezy B2B sektora retail w Polsce. Najważniejszymi punktami programu targów RetailShow 2012 będą modelowy sklep oraz konferencja Retail Congres 2012.

W najbliższą środę i czwartek, 21-22 listopada 2012 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI na ul. Igancego Prądzyńskiego spotkają się przedstawiciele polskiej branży retailowej. III edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu – RetailShow 2012 zgromadzi kilka tysięcy gości zainteresowanych ofertą projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych oraz towarów FMCG.

Pierwszy dzień targów, wtorek 21 listopada, będzie nie tylko dniem targowym ale również okazją do dyskusji specjalistów polskiego rynku handlu detalicznego podczas Retail Congress 2012. Eksperci zaproszeni do udziału w konferencji przedstawią światowe trendy w projektowaniu i refreshingu sklepów, rozwiązania wspomagające sprzedaż i zarządzanie a także skuteczne narzędzia marketingowe. Konferencja została podzielona na trzy sesje: Shop Design – trendy i inspiracje, Retail Technology – inteligentne narzędzia oraz Marketing – efektownie i efektywnie.

Niewątpliwą atrakcją targów będzie The Perfect Store 2012, czyli modelowy sklep zbudowany na powierzchni 200 m2 i odwzorowujący realne warunki do prezentacji produktów. W sklepie znajdą się innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie, w tym: regały suche, stoiska dedykowane, chłodnictwo, oświetlenie ogólne i specjalistyczne, identyfikacja wizualna, POS i display, Digital Signage, systemy fiskalne i wagi, systemy zabezpieczeń, wentylacja i klimatyzacja. Goście targów będą mieli okazję sprawdzić i wypróbować w praktyce wszystkie prezentowane tu rozwiązania i urządzenia.

Strefy RetailShow 2012:

„Store Design” – obejmuje projektowanie sklepów, meble i regały sklepowe, meble chłodnicze, meble dla butików, aranżację, oświetlenie, meble magazynowe, strefę wejścia, organizację półki sklepowej.

„Retail technology” – obejmuje kasy, wagi, oprogramowanie dla handlu, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne, kolektory danych, RFID, CRM, systemy zabezpieczeń, kontrolę dostępu i rejestrację czasu pracy, obsługa płatności, systemy komunikacji bezprzewodowej i mobilnej.

„Sales & Marketing” – obejmuje digital signage, materiały POS i display, e-commerce, systemy lojalnościowe, systemy geolokacyjne i liczenia klientów, systemy identyfikacji wizualnej, aromamarketing, audiomarketing, merchandising, systemy franczyzowe, produkty FMCG.

„Eqiupment & Service” – obejmuje wózki sklepowe, boksy kasowe, wózki magazynowe, systemy prowadzenia klienta, klimatyzacja i wentylacja, maszyny czyszczące, usługi outsourcingowe, finansowe, consultingowe i prawne, systemy parkingowe.

RetailShow 2012

21-22 listopada 2012 r., godz. 09.00 – 17.00, Warszawskie Centrum EXPO XXI, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14. Wstęp bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl lub w dniu targów na recepcji targowej. Informacje o wystawcach: http://www.retailshow.pl/index.php/start/wystawcy.

Źródło: Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu
RetailShow 2012