Nagroda za najlepsze call center na świecie dla 4Life Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

call.center.150x1494Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas. Jest to pierwsza polska firma, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Nagroda potwierdza zauważalną już tendencję, że nasz kraj staje się centrum światowego biznesu w tej branży.

„Polskie firmy, które wzięły udział w tegorocznej edycji konkursu zrobiły na mnie ogromne wrażenie jakością oferowanych usług. Trzeba przyznać, że call center w Polsce coraz wyraźniej zyskują reputację najlepszych na świecie. Potwierdza to tegoroczne złoto dla 4Life Direct, pierwszej polskiej firmy w międzynarodowych finałach konkursu. To niezwykłe osiągnięcie, umacniające pozycję polskich centrów na rynku światowym. 4Life Direct zostało uznane za najlepsze, pokonując twardą konkurencję ze Stanów Zjednoczonych i Dalekiego Wschodu” – mówi Raj Wadhwani, prezes ContactCenterWorld.com – The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.

„Ta nagroda to przede wszystkim powód do dumy dla naszej firmy, ale także wyraz uznania dla branży call center w Polsce, która z roku na rok coraz bardziej pozytywnie kojarzona jest na świecie i przyciąga zagranicznych inwestorów” – dodaje Bruce Howard, prezes 4Life Direct.

Źródło: PIU