Aplikacja Ergo Hestii na Facebooku
Ergo Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. "Centrum Pomocy" ruszyło 23 października.
Dzięki aplikacji każdy, kto ma profil w popularnym portalu społecznościowym, może szybko zapytać m.in. o interesujące ubezpieczenie, zasugerować usprawnienie, które pomoże kolejnym klientom lub złożyć reklamację albo skargę.
„Widzimy, że nasi klienci są aktywni na Facebooku, komentują i dyskutują z nami na profilu grupy Ergo Hestia. Czasami na publicznym forum proszą o pomoc w sprawach likwidacji szkód, ujawniając swoje dane. Rozmawiamy z nimi, ale postanowiliśmy ułatwić im kontakt i skonstruować specjalną aplikację, która ułatwi i przyspieszy rozwiązywanie ich problemów” – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zapytań i Reklamacji w Ergo Hestii.
Każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji automatycznie trafia do odpowiednich ekspertów Ergo Hestii z Biura Zapytań i Reklamacji, którzy odpowiadają klientom.
„Liczymy na to, że Facebook stanie się ważnym miejscem rzeczowej dyskusji o problemach, sugestiach usprawnień dla firmy. Dla nas każda opinia klienta jest cenna, na jej podstawie poprawiamy procesy wewnątrz firmy dla dobra klientów” – mówi Agnieszka Zych.
Ergo Hestia prowadzi od początku roku otwartą politykę informacyjną dotyczącą obsługi klientów – również w zakresie opinii klientów i skarg. Działania na Facebooku to kolejny krok, który pomaga zbierać opinie od klientów.
Źródło: PIU