Kampania 360 dla Alior Sync, podwójnie nominowana do Mixx Awards 2012

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nowe.technologie.08.250x162Za kampanię dla Alior Sync, lidera bankowości 3.0, agencja interaktywna Artegence otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards w dwóch kategoriach "Najlepsze zastosowanie nowych mediów" oraz "Wprowadzenie nowego produktu na rynek".

Nowe technologie w służbie komunikacji

Artegence stworzyła dla Alior Sync zintegrowaną, wielokanałową interaktywną kampanię 360 złożoną z odsłony teserowej, displayowej, konkursowej, socialmediowej, launchowej i mobilnej. W ramach strategii zdecydowano się na wykorzystanie innowacyjnych technologii dotarcia oraz nowych narzędzi komunikacji.

Wieloetapowa realizacja

Nominowana kampania rozpoczynała się od etapu teaserowego wykorzystującego displaye. Następnie agencja przygotowała pierwszą w Polsce kampanię SEO w pełni kontrolującą wszystkie 10 czołowych wyników wyświetlanych przez Google. Poprzez displaye i kampanię SEO internauci trafiali do konkursu, w którym otrzymywali „Złote za linki”, czyli 20 zł za klikanie w linki i za każdą aktywność podejmowaną w quizie opisującym rewolucyjne możliwości banku.

Strona konkursu została świetnie oceniona w badaniach wykonanych przed startem kampanii. Badani docenili płynną nawigację niewymagającą przeklikiwania się przez podstrony, a jednocześnie nie obciążającą procesorów, jak to ma miejsce w przypadku stron opartych na flashu. Linearność i lekkość serwisu to zasługa HTML 5, w którym przygotowano konkursowy site.

Quiz kończyła stworzona przez Artegence animacja filmowa, zasysająca do fabuły facebookowe dane internautów. Miało to na celu synchronizację oferty banku z indywidualnymi potrzebami widza. Facebook Conect pozwolił na zassanie zdjęć znajomych i wciągnięcie ich w fabułę, która stała się dzięki temu bardziej sugestywna.

Zaproszenie znajomych umożliwiało walkę o nagrody rzeczowe, zaś zaproszeni mogli zamieniać linki na złote trafiające na ich konta w Alior Sync.

Ninja w świecie 3.0

Z etapu prelaunchowego Artegence przeszła do komunikacji produktów banku. Bohaterem kampanii launchowej stał się ninja zachęcający do odwiedzin wirtualnego oddziału stworzonego przez agencję. Obecne w etapie launchowym bannery i reklamy xhtml prezentowały pierwsze w pełni darmowe wirtualne konto, konto z 5% cashbackiem za zakupy online oraz łatwo dostępną lokatę 6,5%.

Wirtualny oddział

Praca  Artegence dla pioniera bankowości 3.0 nie kończyła się na kampanii reklamowej. Agencja odpowiadała za szereg rozwiązań wpływających na funkcjonalność banku, takich jak pierwszy w pełni „Wirtualny oddział” umożliwiający zupełnie nową formę synchronizacji banku z Klientem – całodobowy wideo kontakt z doradcą banku.

Dokonując analizy aktywności grupy docelowej, Artegence stworzyła też nowatorską w kategorii bankowej „strefę rozrywki”, gdzie klienci bezpłatnie oglądają filmy, pobierają muzykę i otrzymują 40% rabat na zakup gier. Istotną rolę w komunikacji odegrała też aplikacja mobilna „Dobry Deal”, dostępna w Google Play i AppStore. Umożliwia ona telefoniczne zamówienie wybranych produktów w promocyjnych cenach i w limitowanej ofercie kredytowej „10 rat 0%”.

Zapraszamy na www.artegence.com oraz nasz profil na Facebooku

Izabela Wejcht
Communiation Manager Artegence