ARETE media Group wchodzi na giełdę
ARETE Media Group SA już w najbliższym czasie wkroczy na giełdę papierów wartościowych. Będzie drugą świdnicką firmą na parkiecie.
Z emisji akcji na rynku NewConnect ARETE Media Group SA zamierza pozyskać około 500 tys. złotych. Środki te w całości zostaną przeznaczone na zwiększenie skali działalności. Przede wszystkim na akwizycję kolejnych tytułów prasowych oraz internetowych na terenie Dolnego Śląska oraz na pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami z zakresu Public Relations i organizacji imprez.
– W 2013 roku planujemy uzyskać przychody na poziomie 1,6 mln zł oraz wygenerować zysk netto w wysokości 240 tys. zł. Do końca roku planujemy utworzyć drugi zespół handlowy z odrębnym managerem, a także rozbudować redakcję i wyposażyć ją w dodatkowy sprzęt. W październiku zadebiutował nowy numer prasowy „Wałbrzych Fakty”, zaś akwizycja kolejnych tygodników nastąpi w pierwszym półroczu roku 2013, zakładając, że nasz plan zostanie wykonany – mówi Joanna Paruch, prezes zarządu ARETE Media Group SA.
Pozyskane środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na akwizycję nowych tytułów I tak, na rozwój kolejnych tygodników do końca drugiego kwartału 2013 roku zostanie przeznaczone 150 tysięcy złotych, na akwizycję nowych portali internetowych – 70 tys. złotych, na otwarcie nowego tytułu prasowego – do 100 tys. złotych, na utworzenie nowego zespołu handlowego wraz z managerem – do 102 tys. zł, na rozbudowę redakcji oraz zakup sprzętu – do 80 tys. zł. – ARETE Media Group SA już w tej chwili jest firmą o ogromnym potencjale i stabilnych podstawach. Emisja akcji umożliwi jeszcze bardziej dynamiczny rozwój spółki – dodaje Sebastian Owczarski, prezes zarządu Dase Finansial Group, inwestora strategicznego ARETE Media Group SA.
ARETE Media Group SA powstała w maju 2012 roku na gruncie Agencji Medialnej ARETE. Branża, w której agencja funkcjonowała, nie zmieniła się. Zajmujemy się szeroką działalnością z zakresu Public Relations, Mediów i Eventów. – W tej chwili obsługujemy medialnie trzy galerie handlowe, w najbliższym czasie rozpoczniemy obsługę czwartej. Redagujemy publikacje na temat klientów i dystrybuujemy je do mediów nie tylko lokalnych, ale też ogólnopolskich i branżowych. Organizujemy około 100 eventów rocznie na terenie całej Polski. W tym roku rozszerzyliśmy działalność o sferę wydawniczą. Posiadamy trzy portale internetowe i dwie gazety. Na początku przyszłego roku planujemy wydanie trzeciej – mówi Joanna Paruch. – Już teraz mamy możliwość oferowania naszym klientom reklamy pakietowej na terenie województwa i całej Polski.
Źródło: ARETE Media Group SA