Hestia promuje młodych kierowców

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

auta.02.250x167You Can Drive to pierwsza i jedyna na rynku oferta produktów ubezpieczeniowych stworzonych specjalnie dla ludzi młodych. Marka ruszyła właśnie z intensywną kampanią "Za młodzi się wściekli".

„Za You Can Drive stoi jakość obsługi Ergo Hestii oraz konkurencyjne ceny właśnie dla młodych klientów. Wierzymy, że młodzi ludzie nie powinni być karani tylko za to, że dopiero zaczynają samodzielnie się ubezpieczać” – mówi Mario Zamarripa Gonzalez, dyrektor Biura Sprzedaży Direct w Ergo Hestii.

„Dokładnie przeanalizowaliśmy segment kierowców poniżej 30-tego roku życia i okazało się, że często są oni niedoceniani przez firmy ubezpieczeniowe. Młodym ludziom przypisuje się brawurę i nieostrożność, tymczasem my wychodzimy z założenia, że wiek nie musi automatycznie oznaczać skłonności do powodowania wypadków” – podsumowuje Mario Zamarripa Gonzalez. Kampania „Za młodzi się wściekli” poprzez emocjonalne hasła ma pokazać, że młody wiek nie musi stereotypowo równać się ryzykownym zachowaniom za kierownicą.

Źródło: PIU