Nowość Agencji TVN – platforma embedowa x-link
Agencja TVN uruchamia x-link: nowe narzędzie do publikacji wideo w Internecie. X-link pozwoli klientom mediowym i korporacyjnym na publikowanie treści wideo na swoich stronach internetowych z wykorzystaniem technologii embedowania. Mogą to być zarówno newsowe materiały wideo dystrybuowane przez Agencję TVN jak i własne klipy klientów.
Użytkownicy platformy agencyjnej x-news z newsowymi materiałami wideo, którzy dotychczas mieli tylko możliwość przeglądania i pobierania klipów, teraz będą mogli również generować kod embed, który następnie osadzą na stronach www.
Przewagą x-link nad konkurencyjnymi rozwiązaniami jest rozbudowana funkcjonalność edycji klipów wideo on-line. Użytkownicy x-link otrzymają narzędzie pozwalające na przycinanie materiału wideo, ustawianie dowolnych obrazów startowych, dodawanie i tworzenie belek podpisowych, grafik, znaku wodnego oraz ustalanie rozmiarów wyświetlanego klipu. Materiały wideo na stronach klientów pojawią się w niebrandowanym playerze. Wszyscy korzystający z x-link będą mieli dostęp do panelu zarządzania klipami i statystyk ich wyświetlania.
Narzędzie x-link przeznaczone jest też dla klientów mediowych i korporacyjnych, którzy chcieliby publikować w internecie własne produkcje wideo, a nie mają odpowiedniej infrastruktury IT. W prosty sposób mogą wgrać do systemu dowolny klip, który po szybkiej konwersji (i edycji) osadzą na wybranej stronie www.
– X-link jest uzupełnieniem funkcjonalności platformy agencyjnej x-news. Dajemy naszym klientom możliwość edycji i publikacji wideo aby ułatwić im wykorzystanie multimediów na stronach internetowych. Dzięki funkcjonalności x-link zwiększymy zasięg publikacji materiałów newsowych dystrybuowanych przez Agencję TVN. Z naszych klipów korzystać teraz będą mogły również mniejsze portale internetowe, blogerzy, właściciele tematycznych stron www. X-link ułatwi również naszym partnerom medialnym i korporacyjnym dostarczanie klipów wideo do redystrybucji przez Agencję. Platforma x-news, jako agregator treści newsowych, zostanie zasilona w nowe treści od dostawców zewnętrznych którym zapewnimy nowe pola publikacji – mówi Tomasz Nabakowski dyrektor działu Agencja TVN.
Koszt korzystania z x-link uzależniony jest od liczby materiałów i ich oglądalności (klienci kupują pakiety GB danych).
Bezpłatnie można embedować z x-news klipy wideo udostępnione jako FREE, m.in. materiały newsowe dotyczące rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy i targów samochodowych Paryż Motor Show 2012 – produkowanych i dystrybuowanych przez Agencję TVN.
Zapraszam na stronę www.x-link.pl
Prezentacja funkcjonalności X-link pobierz.
Źródło: Agencja TVN