Strategia rozwoju Polisy-Życie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

polisa.zycie.250x141Rada nadzorcza, pod przewodnictwem Franza Fuchsa, przyjęła do realizacji strategię rozwoju Polisy-Życie do końca 2015 r. Założenia nowej strategii przewidują wzrost składki w segmencie ubezpieczeń grupowych na poziomie 15 proc. rocznie, utrzymanie na stabilnym poziomie kosztówa dministracyjnych i wskaźnika  szkodowości  oraz  wdrożenie konserwatywnej polityki inwestycyjnej.

Będziemy korzystać z ponad  180-letniego  doświadczenia Vienna Insurance Group, silnego międzynarodowego koncernu, który prowadzi politykę wielomarkowości” – powiedział Wiesław Szermach, prezes zarządu. „Naszym celem jest oferowanie  przez spółkę takich produktów, w tym głównie produktów ochronnych, żeby klient w każdym cyklu koniunkturalnym znalazł odpowiednie dla siebie ubezpieczenie. Wszystkie nasze działania są nakierowane na dynamiczny rozwój, zwiększenie potencjału sprzedażowego, racjonalizację kosztów” – podkreślił prezes.

Spółka stale rozwija sieci na terenie całego kraju i posiada 30 przedstawicielstw, 16 biur handlowych i zespół ponad  1000 agentów.

Polisa-Życie jest jedną z nielicznych firm ubezpieczeniowych działających na krajowym rynku z dominującym udziałem kapitału polskiego. Inwestorem strategicznym jest Vienna Insurance Group.

Źródło: PIU