Najwyższy standard Hestii

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ergo.hestia.250xPierwszy kwartał to mocny i rentowny wzrost grupy Ergo Hestia. W ubiegłym roku grupa po raz pierwszy w historii mogła pochwalić się sprzedażą przekraczającą miliard euro, w tym roku już w pierwszym kwartale przekroczyła 1 mld zł przypisu.

Klienci Ergo Hestii mogą liczyć na najwyższy standard obsługi w Polsce. Dowodem jest wyznaczany przez Polską Izbę Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych współczynnik skarg, który wyniósł dla Ergo Hestii w I kwartale 2012 r. 60,5 pkt. To najlepszy wynik wśród 10 największych polskich ubezpieczycieli. Współczynnik, wyznaczany na bazie danych z raportów Rzecznika Ubezpieczonych pokazuje, jak często – w stosunku do wielkości firmy ubezpieczeniowej – skarżą się jej klienci. Im niższa wartość współczynnika, tym lepiej.

Ergo Hestia w I kwartale 2012 r. zebrała 661,9 mln zł składki przypisanej brutto – czyli o 12,7 proc. więcej niż w tym samym okresie 2011 r. Odszkodowania i świadczenia wypłacone przez ubezpieczyciela osiągnęły poziom 306 mln zł.

Ergo Hestia Życie zebrała w I kwartale 205,8 mln zł składki przypisanej brutto. W porównaniu z trzema pierwszym miesiącami roku 2011, to wzrost o 5,4 proc. Ubezpieczyciel wypłacił 77 mln zł odszkodowań i świadczeń, co jest wartością 113 proc. wyższą niż rok wcześniej.

MTU zebrało natomiast 167,9 mln zł składki przypisanej brutto. To niemal 29 proc. więcej, niż w tym samym okresie 2011 r. Odszkodowania i świadczenia wypłacone przez MTU były w I kwartale 2012 r. 7 proc. wyższe niż rok wcześniej i wyniosły 106 mln zł.

Źródło: PIU