BGŻOptima płaci więcej
BGŻOptima podnosi oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. W ramach promocji, która potrwa do 10 lipca, bank zaproponuje zarówno nowym, jak i dotychczasowym klientom 6,5 proc. na nowe środki do kwoty 40 tys. zł, które w okresie promocji zasilą Rachunek Główny w BGŻOptima. Oprocentowanie nadwyżki tej kwoty oraz pozostałych, wcześniej zgromadzonych oszczędności wyniesie 5,8 proc. Zaletą konta jest możliwość bezpłatnego dokonywania dowolnej liczby wypłat, bez utraty wypracowanych odsetek. Wprowadzenie nowej oferty będzie wspierać spot reklamowy, w którym występuje nowa gwiazda banku - świnka skarbonka.
Przy oprocentowaniu 6,5 proc. dla nowych środków na rachunku głównym i 5,8 proc. dla pozostałych, produkt BGŻOptima należy do 3 najlepszych obecnie na rynku propozycji kont oszczędnościowych. – Zmiana oferty i towarzysząca jej kampania są kolejnymi krokami w realizacji strategii BGŻOptima, której celem jest budowanie stabilnego portfela klientów, opartego na długofalowych relacjach – komentuje Piotr Grzybczak, Dyrektor Zarządzający BGŻOptima. – Po raz kolejny BGŻOptima oferuje atrakcyjnie oprocentowany produkt, umożliwiając jednocześnie naszym klientom stały dostęp do ich środków – dodaje. Konto oszczędnościowe w BGŻOptima zapewnia pełną elastyczność. Można z niego wypłacać środki bez opłat i utraty wypracowanych na nim odsetek.
Promocja konta oszczędnościowego będzie trwała przez trzy miesiące. Na oprocentowanie 6,5 proc. będą mogli liczyć wszyscy, którzy zasilą swój Rachunek Główny w BGŻOptima nowymi środkami do 40 tys. zł. Za nowe środki uznawane będą takie, które zasilą rachunek w BGŻOptima od dnia 6 kwietnia. Pieniądze powyżej 40 tys. zł, podobnie jak i oszczędności wpłacone przed szóstym kwietnia, będą podlegały oprocentowaniu w wysokości 5,8 proc.
Kampanii będą towarzyszyć dwa spoty reklamowe, które ukażą się po raz pierwszy 9 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych. Występuje w nich nowa gwiazda BGŻOptima – świnka skarbonka. – BGŻOptima jest bankiem specjalizującym się wyłącznie w oszczędzaniu, dlatego też zdecydowaliśmy się na wykreowanie własnej gwiazdy, będącej symbolem i ambasadorem oszczędzania. Mamy nadzieję, że ta sympatyczna postać zmotywuje wszystkich do regularnego odkładania pieniędzy – podsumowuje Karolina Sudwoj – Nogalska, Dyrektor Departamentu Marketingu w BGŻOptima.
Kampania potrwa do 20 maja i będzie wspomagana działaniami w Internecie.
Źródło: BGŻOptima