W Kredyt Banku kredyty tańsze – na wiosnę

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.02.250xKredyt Bank rozpoczął wiosenną promocję kredytu gotówkowego oraz kredytu celowego. Klienci mogą teraz otrzymać nisko oprocentowany kredyt do 30 tys. zł, nawet na 7 lat. RRSO dla kredytu w kwocie 12 tys. zł na 60 miesięcy wynosi tylko 17,76%.

Bank oferuje niższe oprocentowanie kredytu gotówkowego tym klientom, którzy skorzystają z bezpłatnej karty kredytowej i będą nią dokonywać transakcji na minimum 100 zł/miesięcznie.

RRSO dla kredytu w kwocie 12 tys. zł na 60 miesięcy wynosi tylko 17,76%. Klient zapłaci tylko 22,17 zł za każdy 1000 zł kredytu, co oznacza, że rata takiego kredytu wyniesie 266 zł miesięcznie. Bank nie pobiera prowizji, jeśli klient skorzysta z jednego z oferowanych ubezpieczeń.

– Konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę produktową zgodnie z regułą Finanse z Zasadami, której istotą jest prosta, zrozumiała i atrakcyjna propozycja. Taką jest też obecna oferta „Wiosennego Kredytu Gotówkowego na wydatki małe i duże” przygotowana dla nowych i dotychczasowych klientów. Klientom, którzy skorzystają z ubezpieczenia obniżymy oprocentowanie kredytu celowego o 3,5 p.p. lub do 0% prowizję od kredytu gotówkowego na dowolny cel.- powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Jednocześnie dla klientów, którzy zadeklarują i udokumentują swoje wydatki, Bank oferuje jeszcze tańszy kredyt celowy. Jeśli w ciągu trzech miesięcy od zaciągnięcia kredytu klient dostarczy fakturę za zakup lub usługę na którą pożyczał pieniądze, Bank obniży oprocentowanie kredytu od 3 do 3,5 p.p. Tylko 70 % kwoty kredytu netto musi zostać przeznaczone zgodnie z zadeklarowanym celem.

– Nasze badania wskazują, że najczęstszymi wiosennymi wydatkami, finansowanymi kredytem są wyposażenie wnętrz oraz remonty mieszkań, domów i porządki w ogrodach, a także zakup samochodów, przedpłaty na wakacje, uroczystości rodzinne jak śluby, chrzciny i komunie oraz edukacja – dodaje Remigiusz Hołdys.

Kredyt celowy jest udzielany w kwocie od 1 tys. nawet do 120 tys. zł na okres do 7 lat. Ubezpieczenie kredytu jest fakultatywne, można w ten sposób obniżyć prowizję o 3 – 4 p.p. oraz oprocentowanie o 1,5 – 2,5 p.p.

Promocję kredytów gotówkowych wspiera kampania „Wiosenny kredyt gotówkowy na wydatki małe i duże”, która będzie prowadzona w internecie, radio oraz z wykorzystaniem outdooru (reklama na autobusach miejskich). Kampania internetowa obejmie wyszukiwarki, bannery, e-mailing, w tym na stronach internetowych związanych z wybranymi celami kredytu celowego (zakup samochodu, remont i wyposażenie mieszkania, wakacje).

Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

Kreację przygotowała agencja JUST, media zaplanował STARCOM.

Kampania w mediach potrwa do 31 maja 2011 r.

Więcej informacji na temat Wiosennego Kredytu Gotówkowego można uzyskać na www.kredytbank.pl

Żródło: Monika Nowakowska
Rzecznik Prasowy
Dyrektor Biura Public Relations