FotoKasa debiutuje w TP SA
FotoKasa, jedyna w Polsce usługa, polegająca na realizowaniu przelewów poprzez skanowanie kodów 2D, od lutego 2012 r. dostępna jest również w TP SA. Klienci operatora posiadający równocześnie konto w Citi Handlowy mogą dokonywać płatności w oparciu o natywne funkcje telefonu komórkowego.
– FotoKasa jest jedyną tego typu usługą w Polsce, mówi Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający w Biurze Bankowości Mobilnej Citi Handlowy. Dzięki niej szybciej i wygodniej możemy płacic nasze rachunki. Wystarczy tylko telefon komórkowy i posiadanie aplikacji Citi Mobile. Jestem pewien, że klienci TP SA docenią wygodę i prostotę tego sposobu regulowania należności.
– Staramy się zapewnić naszym Klientom dostęp do różnorodnych rozwiązań ułatwiających szybkie i wygodne opłacanie faktur – mówi Jacek Krupa, Dyrektor Fakturowania, Rozliczeń i Windykacji TP SA. Stawiamy na innowacyjność i dlatego wprowadzamy nowoczesne i bezpieczne usługi, takie jak FotoKasa.
FotoKasa to kolejna innowacja w ramach aplikacji Citi Mobile. Wprowadzona w październiku zeszłego roku, funkcjonuje w oparciu o natywną technologię smartfonów, a dokładniej znajdujących się w nich aparatów cyfrowych. Pozwala to na skanowanie kodów (2D), zawierających informacje dotyczące szczegółów przelewu. Po zeskanowaniu, dane z kodu są weryfikowane i pojawiają się na zleceniu przelewu w aplikacji Citi Mobile.
Realizacja transakcji za pomocą FotoKasy:
Krok 1: Po zalogowaniu do aplikacji Citi Mobile trzeba kliknąć na ikonkę „FotoKasa”,
Krok 2: Należy zeskanować kod 2D z ekranu monitora (jesli faktura jest elektroniczna) lub z faktury papierowej,
Krok 3: Po weryfikacji szczegółowych informacji dotyczących przelewu (nazwa odbiorcy, numer rachunku odbiorcy płatności, kwota przelewu, tytuł), należy wybrać rachunek źródłowy, z którego powinna być dokonanan płatność,
Krok 4: By zakończyć transakcjię trzeba kliknąć przycisk „potwierdzam”.
Jak realizować przelew za pomocą FotoKasy można zobaczyć na kanale Citi Handlowy na YouTube.
Źródło: Citi Handlowy