Kredyt, w którym wszystko jest jasne – nowa kampania Banku BPH!

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bph.01.250x82Bank BPH rozpoczyna właśnie kampanię kredytów gotówkowych, która kładzie nacisk na dowody potwierdzające obietnicę marki "Po prostu fair" poprzez informowanie Klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi produktami: możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni oraz dodawanego do niej wyciągu z najważniejszymi warunkami na 1 stronie.

Po sukcesie kampanii wizerunkowej „Zwykły Bohater”, dzięki której filozofia Banku BPH oparta na fair play i zaufaniu po raz pierwszy zaistniała w świadomości Klientów i rynku, Bank stworzył nową kampanię, której zadaniem jest budowanie pozycjonowania Banku BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania.

Fakt #1 Bank BPH mówi językiem faktów

Nowa kampania w przejrzysty sposób przedstawia Klientom korzyści płynące ze współpracy z naszym Bankiem, w tym zalety oferty często wykraczające poza standardy rynkowe, jak np. dodatkowe przedstawienie najważniejszych warunków kredytu na jednej stronie, czy możliwość odstąpienia od umowy kredytowej w ciągu 21 dni, czyli 7 dni więcej niż wymaga prawo – powiedziała Anna Pilawa-Sąsiadek, Dyrektor Obszaru Produktów Kredytowych.

Innowacyjna kampania Banku BPH „Fakty” jest oparta na koncepcie infomercial.

Postawiliśmy na taki typ reklamy, która posługuje się wyłącznie językiem faktów i prostą, wręcz ascetyczną formą przekazu, rezygnując z zabiegów kreatywnych. Jesteśmy przekonani, że nowy sposób mówienia o Banku i jego ofercie wyróżni nas na rynku i utrwali naszą pozycję jako banku traktujące Klientów fair – dodaje Monika Brudło, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji.

Tutaj można obejrzeć nowy spot.

Fakt #2 Wszystko na 1 stronie i 21 dni na odstąpienie od umowy

W nowej kampanii kredytu gotówkowego Bank podkreśla dwie cechy oferty: przedstawienie najważniejszych warunków na 1 stronie oraz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni. Obie są unikatowymi rozwiązaniami na rynku, dostępnymi obecnie tylko w Banku BPH. Od listopada ubiegłego roku Klienci indywidualni podpisując umowę kredytową otrzymują dodatkowo jednostronicowy wyciąg z umowy, wskazujący jej najważniejsze elementy. Bank wprowadził także możliwość odstąpienia od umowy kredytu w terminie 21 dni od daty jej zawarcia, czyli o 7 dni dłużej niż wynika to z Ustawy o kredycie konsumenckim i co najważniejsze bez obciążania Klienta kosztami, o ile dokona zwrotu środków w ww. terminie. Taka forma komunikacji ma na celu wzmocnienie relacje Banku z klientami, podkreślając pozycjonowanie „Po prostu fair”.

Dodatkowo, w grudniu 2011 r. Bank BPH uruchomił serwis internetowy www.gotowkaonline.pl, w odpowiedzi na potrzeby Klientów, którzy oczekują, że większość spraw będą mogli szybko i sprawnie załatwić przez Internet. Blisko 6 tys. Klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym Banku BPH skorzystało już z jego oferty poprzez ten serwis. Po wprowadzeniu swoich danych w serwisie www.gotowkaonline.pl klient otrzymuje wstępną decyzję kredytową wraz z ofertą kredytu gotówkowego przez Internet.

Katarzyna Ewert
Specjalista ds. Public Relations Bank BPH S.A.