Nowa strategia TUW Pocztowego

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

tuw.pocztowe.01.250x149Pocztowe TUW działa zgodnie z przygotowaną przez zarząd strategią średnioterminową do końca 2015 r. Zakłada ona utrzymanie szybkiego wzrostu przychodów ze sprzedaży ubezpieczeń w kolejnych latach.

PW ciągu trzech kwartałów 2011 r. towarzystwo uzyskało 30,08 mln zł przypisu składki brutto, o 15,8 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. „2011 rok jest pierwszym pełnym rokiem wdrażania naszej strategii. Kolejny kwartał potwierdza, że obraliśmy dobry kierunek, bo wygląda na to, że wzrost wartości naszego portfela jest szybszy niż rynek.” – mówi Bogdan Koczorowski, prezes Pocztowe TUW.

Wartość odszkodowań i świadczeń brutto (z udziałem reasekuratorów) wypłaconych przez Pocztowe TUW wzrosła o 10,3 proc., do 21,54 mln zł. Zarząd, dbając o bezpieczeństwo powierzonych środków, utrzymywał wysoki poziom rezerw techniczno-ubezpieczeniowych (teoretyczna wartość zobowiązań wobec klientów), które na koniec września br. wyniosły 53,97 mln zł. Zgodnie z przyjętą we wrześniu ub.r. średnioterminową strategią Pocztowego TUW, na koniec 2015 r. przypis składki brutto ma wzrosnąć do 256 mln zł.

Źródło: PIU