Nagrody dla ING Życie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ing.01.250x65Dwa projekty ING Życie otrzymały nagrody w ramach międzynarodowego konkursu PRGN Best Practice Awards. "Naga prawda o ubezpieczeniach" to akcja mająca na celu zainteresowanie Polaków tematem ubezpieczeń na życie.

„W sześciu miastach Polski, w najczęściej uczęszczanych miejscach, stworzyliśmy ekspozycję złożoną z 200 naturalnej wielkości manekinów. Co piąty pomalowany był na kolor pomarańczowy oraz symbolizował osobę ubezpieczoną.” – wyjaśnia Arkadiusz Chmurzyński, ATL/Media Manager w ING Życie.

Projekt otrzymał nagrodę w kategorii komunikacja korporacyjna. Dodatkowo jest nominowany również w konkursie „Złote spinacze” w kategoriach: PR korporacyjny i event komercyjny oraz w konkursie efektywności reklamowej Affie Awards 2011.

„Droga 2015” to akcja informacyjna dla pracowników ING Życie. Jej celem było poinformowanie o nowej strategii ING Życie oraz planach na lata 2010-2015. „Stanęliśmy przed trudnym zadaniem, bowiem w tym samym momencie pojawiła się konieczność zbudowania świadomości nowej strategii i motywacji do realizowania ambitnych celów oraz potrzeba utrzymania zaangażowania i łagodzenia niepokojów związanych z czekającymi firmę zmianami.” – tłumaczy Magdalena Kuskowska, Ekspert ds. Komunikacji Wewnętrznej w ING Życie. Projekt otrzymał nagrodę w kategorii komunikacja wewnętrzna.

Źródło: PIU