Plany i marzenia Polaków – co słychać w regionach

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

polska.150xMieszkańcy Wielkopolski raczej nie marzą o przyjęciach czy weselach, za to chętnie wyjadą do Grecji. Mieszkańcy Podkarpackiego z kolei bardziej niż reszta Polski zainteresowani są specjalistycznymi kursami. Mieszkańców Podlasia najmniej w porównaniu do całego kraju interesuje zakup samochodu, a mieszkańców Łódzkiego - zakup mebli. Badanie zrealizowane na zlecenie BNP Paribas Banku pokazuje, jak mieszkańcy poszczególnych województw podchodzą do realizacji życiowych planów i marzeń.

Już po raz drugi BNP Paribas Bank Polska zapytał polskich internautów, jakie plany i marzenia są im najbliższe.

W badaniu przeprowadzonym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych mieszkańcy poszczególnych województw wypowiedzieli się, które z życiowych planów są dla nich najważniejsze, które zrealizowaliby najchętniej, a które są dla nich najmniej istotne.

Podobnie jak w poprzedniej edycji badania, okazuje się, że dla Polaków nadal najważniejsze są trzy kategorie planów. Jako najistotniejszy obszar respondenci na pierwszym miejscu wskazali tym razem remont mieszkania lub domu (47 proc. wszystkich badanych internautów, poprzednio 28 proc.). Na drugie miejsce awansowała kategoria podróże (44 proc. wskazań, poprzednio 24 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się natomiast zakup samochodu, taką odpowiedź wskazało 40 proc. badanych.

Pełny artykuł tutaj