Multibank wprowadza zmiany na infolinii

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

multibank.150xMultiBank wdrożył nowy Automatyczny Serwis Telefoniczny (AST). Dzięki wprowadzonym zmianom zmniejszono liczbę przełączeń między konsultantami oraz umożliwiono klientom realizację zleceń w języku angielskim.

„Obecnie klient może precyzyjnie wybrać usługi i produkty, które go interesują, jeszcze przed połączeniem z konsultantem. Dzięki temu zostaje on skierowany bezpośrednio do osób specjalizujących się w danym obszarze, a liczba przełączeń między konsultantami została znacznie ograniczona” – mówi Łukasz Wiktor, p.o. Dyrektora Biura Obsługi Telefonicznej. – „W ramach usprawnień skrócono też odczytywane w serwisie komunikaty. Jeżeli klient posiada tylko jeden produkt danego typu, w większości funkcji czytana jest tylko jego nazwa, np. MulitKonto ja czy Multikonto Aquarius, a nie cały numer przypisany do danego rachunku” – dodaje Wiktor.

Ponadto od niedzieli dzwoniąc pod numery multilinii (801 300 000 lub 42 6 300 000) klienci mogą wybrać również opcję rozmowy w języku angielskim. Po nawiązaniu połączenia, wystarczy wcisnąć na klawiaturze telefonu opcję „9” („For english press nine”). Obsługa w języku angielskim dostępna jest codziennie w godzinach 08:00-22:00.

Wdrożone zmiany przygotowane zostały we współpracy z firmą Interactive Intelligence.