500+: ponad 0,5 mln wniosków złożonych wyłącznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej
Liczba wniosków złożonych za pośrednictwem bankowości elektronicznej (stan na na godz. 7:00 w dniu 22.08.2018):
500+: 512 341
300+: 1 204 690
Przypomnijmy, że wnioski o świadczenia z programu „Rodzina 500 plus” i „Dobry start” można składać online poprzez jeden z trzech kanałów: ministerialny Portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia, bankowość elektroniczną oraz Platformę Usług Elektronicznych ZUS.
Wnioski przyjmowane są również w tradycyjnej, papierowej wersji w urzędach miasta lub gminy czy też ośrodkach pomocy społecznej lub innych jednostkach organizacyjnych (np. centrum świadczeń) właściwych dla miejsca zamieszkania wnioskodawcy. Wnioski można wysłać także pocztą.
Czytaj także: 500 plus i 300 plus: państwo oszczędza miliony złotych dzięki bankom >>>
Od 14 sierpnia o świadczenie z programu „Dobry Start” za pośrednictwem bankowości elektronicznej mogą wnioskować klienci Banku BGŻ.
Banki, które umożliwiają składanie wniosku o świadczenie dobry start (300+) przez swoje serwisy to:
- Alior Bank SA,
- Bank BGŻ BNP Paribas SA,
- Bank Millennium SA,
- Bank Pekao SA,
- Bank Pocztowy SA,
- Bank Polskiej Spółdzielczości SA,
- Credit Agricole Bank Polska SA,
- Getin Noble Bank SA,
- ING Bank Śląski SA,
- mBank SA,
- Nest Bank S.A.,
- PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo),
- SGB-Bank SA.
Banki, które umożliwiają składanie wniosku o 500+ przez swoje serwisy to:
- Alior Bank SA,
- Bank BGŻ BNP Paribas SA,
- Bank Handlowy w Warszawie SA (przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS),
- Bank Millennium SA,
- Bank Ochrony Środowiska SA (przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS),
- Bank Pekao SA,
- Bank Pocztowy SA,
- Bank Polskiej Spółdzielczości SA,
- Bank Zachodni WBK SA,
- Credit Agricole Bank Polska SA,
- Euro Bank SA,
- Getin Noble Bank SA,
- ING Bank Śląski SA,
- mBank SA,
- Nest Bank S.A.,
- PKO Bank Polski SA (oraz Inteligo),
- Plus Bank SA,
- Raiffeisen Bank Polska SA,
- SGB-Bank SA.
Źródło: ZBP