Zostań generałem E-commerce
Bitwa o tytuł generalski rozegra się podczas III Targów e-Handlu. 26 października we Wrocławiu do walki będzie mógł stanąć każdy gość wydarzenia. Promocją dla zwiedzających targi dowodzić będzie firma Empathy - Internet Software House. Zainteresowane udziałem w projekcie firmy mogą zasilić jeszcze szeregi Partnerów!
Ideę zabawy można przestawić w żołnierskich słowach. Goście targów dostaną na wejściu do Hali Stulecia specjalne wydanie Magazynu Imagine, w którym będzie zamieszczony plan stoisk Partnerów, biorących udział w grze. Wizyta u wystawcy zakończona będzie otrzymaniem naklejki, którą należy umieścić w odpowiednim miejscu na stronie pisma.
Pełny zestaw naklejek, utworzy w końcu dyplom Generała E-commerce, a jego właściciel będzie mógł odebrać upominek gwarantowany i zawalczyć o główne nagrody, m.in. iPady. Celem całej akcji jest zaangażowanie uczestników Targów i przełamanie konwencji wydarzenia. Co ważne, Partnerzy akcji dostają szansę na niekonwencjonalne zaprezentowanie swojej oferty. O tym, że taki model sprawdza się doskonale świadczy sukces zabawy eHandlopoly przeprowadzonej na poprzednich Targach E-Handlu przez Empathy oraz serwis Manubia.
Gra przyciągnęła na stoiska potencjalnych Klientów i obu stronom umożliwiła zdobycie cennych biznesowych kontaktów. – To był bardzo odważny projekt, w który zaangażowało się aż siedmiu Partnerów. Wygrali na tym wszyscy – uczestnicy, Partnerzy i same Targi – wspomina Michał Kraus, PR/Marketing Manager Empathy. W zabawie wzięło udział prawie 100 osób.
Chętne do wzięcia udziału firmy zapraszamy do kontaktu m.kraus@empathy.pl.
Źródło: Empathy – Internet Software House