Zalew słabych reklam

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

nowe.technologie.05.250x167Ponad 400 zgłoszeń wpłynęło do organizatorów Chamletów - festiwalu najgorszych polskich reklam. To rekordowa liczba w historii konkursu. Finałowa gala już w listopadzie.

121 reklam telewizyjnych, 92 reklamy zewnętrzne, 89 reklam społeczno-politycznych, 73 programy communication design, 54 reklamy prasowe – w tegorocznej edycji konkursu internauci nadesłali ponad 100 kandydatur więcej niż w zeszłym roku. O tytuł Chamleta 2012 powalczy w sumie 429 reklam. Żadna z poprzednich edycji nie cieszyła się tak dużą popularnością.

Pełna treść komunikatu prasowego dostępna jest pod linkiem w Centrum Prasowym: http://www.centrumprasowe.swps.pl/wydarzenia/zalew-slabych-reklam.

Natalia Osica
rzecznik prasowy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej