Wydarzenia: Bank w telefonie
Jeszcze kilkanaście lat temu, aby sprawdzić stan konta, należało udać się do banku. Dzisiaj można to zrobić poprzez uruchomienie odpowiedniej aplikacji w telefonie czy też poprzez stronę internetową, gdzie nie tylko dowiemy się, ile mamy dostępnych środków, ale także możemy wykonać różne podstawowe operacje bankowe jak i transakcje, które ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie, tj. zakup biletu komunikacji, opłacenie parkingu, zakup ubezpieczenia. Banki spółdzielcze SGB, nie tracąc swojego lokalnego charakteru, wciąż udostępniają klientom innowacyjne produkty i usługi mobilne, pozwalające skutecznie konkurować z bankami komercyjnymi.
Jednym z nich jest Aplikacja Mobilna „Portfel SGB”, dzięki której klienci całego Zrzeszenia SGB mają możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach SGB, podglądu historii transakcji dokonanych kartą i dokonywania szybkich płatności zbliżeniowych przy pomocy telefonu, w przypadku posiadania karty mobilnej. W aplikacji klient ma także możliwość zarządzania swoją kartą kredytową w ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI