Warta – nowe otwarcie, nowe logo
9 października Warta zaprezentowała nowe logo oraz przedstawiła nową strategię działania.
„Nowe logo przyciąga uwagę i jest bardzo nowoczesne. Jego podobieństwo do logo Talanx jest jasnym potwierdzeniem, że Warta jest już częścią grupy Talanx. Polska jest obecnie naszym drugim najważniejszym rynkiem” – mówi Herbert K. Hass, prezes zarządu Talanx.
Dodaje, że decyzja o utrzymaniu marki Warta była oczywista od początku. To marka tak silna, ceniona i rozpoznawalna w Polsce, że jest ważnym elementem wpływającym na wartość spółki.
„Nowe logo lepiej odzwierciedla charakter Warty. Łączy w sobie stabilność, zaufanie i tradycję z nowoczesnością, innowacyjnością i otwartością. Nawiązuje też do tego, że Warta jest już członkiem grupy Talanx, a jednocześnie pozwala zachować pewną ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną” – mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.
Wyjaśnia, że nowe logo potrzebne było z dwóch powodów. Po pierwsze – zmiany właścicielskiej, w wyniku której 70 proc. udziałów objął niemiecki Talanx, a 30 proc. jego japoński partner Meiji Yasuda. Po drugie, spółki Warty łączą się z posiadanymi już przez Talanx w Polsce towarzystwami HDI i powstaje zupełnie nowa organizacja. Będzie ona miała bardzo mocną, drugą pozycję na polskim rynku oraz jedną z większych sieci sprzedaży w Polsce.
Rebranding będzie wsparty największą w historii Warty kampanią reklamową, która potrwa do końca roku. Obejmie ona m.in. emisję sześciu różnych filmów w głównych stacjach telewizyjnych. Reklamy będą widoczne też w kinach, na billboardach, w prasie i internecie
Źródło: PIU