Cytat dnia: 2016.11.16 – Mirosław Janik

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Fuzja globalnych marek, takich jak Diebold i Wincor Nixdorf, nie zdarza się zbyt często. O tym, jakie zmiany przynosi fuzja na rynku lokalnym i regionalnym oraz o tym, jak wpływa to na rynek. W Polsce połączenie organizacji nie nastręczyło tyle problemów, co w skali globalnej. sytuacja jest o wiele prostsza. Tutaj zdecydowanym liderem przed połączeniem był Wincor Nixdorf i to właśnie na jego fundamentach powstaje nowa firma. Dzięki fuzji chcemy jeszcze bardziej rozwinąć się na rynku serwisowym. W tej chwili kluczowym zadaniem jest utrzymanie pozycji lidera, którą Diebold Nixdorf bezdyskusyjnie zajmuje po połączeniu z prawie 70% udziałem w rynku. Aby to osiągnąć, będziemy musieli jeszcze bardziej dopracować portfolio tak, aby pociągnąć za sobą stałych partnerów - tylko w ten sposób ta akcja może się udać. Klienci oraz partnerzy zawsze byli i pozostaną w centrum naszej uwagi, więc ta fuzja powinna zostać przez nich przyjęta bardzo łagodnie, a nawet może stać się wymierną korzyścią dla ich interesów. Mirosław Janik, Prezes Diebold Nixdorf w Polsce i na Ukrainie