W aplikacji mobilnej Banku Millennium dostępne przelewy zagraniczne
Przelew zagraniczny online jest teraz łatwiejszy. Liczba pół do uzupełnienia została ograniczona do minimum. Klient może zlecać wszystkie typy przelewu zagranicznego (SEPA, TARGET2 i SWIFT) w trybie standardowym, pilnym lub ekspresowym, z datą bieżącą lub przyszłą. Data dostarczenia przelewu do banku odbiorcy uwzględnia nie tylko standardowy czas niezbędny do realizacji danego transferu, ale również wszystkie święta obowiązujące w Polsce i w krajach banku odbiorcy oraz banków korespondentów. Kurs wymiany prezentowany jest podczas zlecania przelewu.
Prostsza usługa przelewów zagranicznych
– Wiemy, że przelew zagraniczny sprawia klientom sporo trudności. Przeprowadziliśmy więc z nimi w ostatnim czasie sporo rozmów i testów by ustalić, co możemy zmienić, by jego realizacja była prosta i wygodna. W oparciu o to projektowaliśmy zmiany. Uprościliśmy usługę do minimum, klienci mają też maksymalnie czytelną informację o opłatach, która aktualizuje się natychmiast po zmianie szczegółów przelewu. Co więcej, w przypadku przelewów do UE i EOG, stanowiących ponad 80% wszystkich przelewów zagranicznych, wystarczy wpisanie numeru rachunku w formacie IBAN, by dane banku odbiorcy oraz dostępne w nim waluty pojawiły się automatycznie. – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Nowy formularz przelewu zagranicznego dostępny jest w aplikacji mobilnej Banku Millennium w wersji dla Androida 4.24.250 oraz iOS 4.24.1.
Szczegóły oferty dotyczącej przelewów zagranicznych dla klientów indywidualnych zawarte są w Cenniku usług – prowizje i opłaty oraz Regulaminie ogólnym świadczenia usług bankowych dla osób fizycznych w Banku Millennium, dostępnych w placówkach banku oraz na www.bankmillennium.pl.
Źródło: Informacja prasowa