uPaid rośnie na międzynarodowych rynkach. NFC w Societe Generale Serbija
„Zaimplementowaliśmy płatność NFC MDES w aplikacji bankowej. We wdrożeniu wykorzystaliśmy platformę Mastercard Digital Enablement Service z najbardziej zaawansowaną technologią płatności – chip EMV, tokenizację i szyfrowanie” – mówi Krzysztof Drzyzga, CEO uPaid.
Aplikacja miała swoją premierę pod koniec maja.
Jednoczenie, od 2018 firma prowadzi projekty w Stanach Zjednoczonych i w kwietniu tego roku otworzyła biuro regionalne w Nowym Jorku. Intensywne działania uPaid skupiają się na rozmowach z nowymi i potencjalnymi partnerami. W czerwcu reprezentanci uPaid wzięli udział w Polsko-Amerykańskim Forum Nowych Technologii w Silicon Valley, organizowanym przez Polska Agencje Inwestycji i Handlu. W ramach wydarzenia, uPaid, jako jedna z 8 polskich firm, spotkała się z lokalnymi przedstawicielami venture capital i uczestniczyła w zamkniętym spotkaniu z prezydentem Andrzejem Dudą.
„Zdecydowanie w 2019 skupiamy się na rozwoju w Stanach Zjednoczonych” – mówi Tomasz Kupka, odpowiedzialny za rozwój biznesu – „Co nie znaczy, że narzucamy sobie jakieś ograniczenia. Rozmawiamy obecnie z wieloma parterami m.in. z Indii, Singapuru czy Argentyny” – dodaje.