Ubezpieczenia pocztowe ze zniżką

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
5 marca br. wystartowała główna kampania reklamowa ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych dostępnych w Poczcie Polskiej pod marką Ubezpieczenia pocztowe. W czasie kampanii można kupić ubezpieczenia majątkowe z 15 proc. zniżką. Dodatkowo klienci, którzy opłacą ubezpieczenie z kont Banku Pocztowego mogą uzyskać do 10 proc. zwrotu wartości składki. Promocyjna oferta obowiązuje do zakończenia kampanii marketingowej, czyli do 15 kwietnia.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców średnich i małych miejscowości. Wiodącym medium kampanii jest telewizja uzupełniona o stacje radiowe.

Koncept kreatywny oparty jest o damsko-męskie, małżeńskie relacje dzięki czemu historiom towarzyszy odpowiednia dawka humoru i energii. To są codzienne historie, które każdy z nas może przeżywać w domu i refleksja, że warto mieć ubezpieczenie dostępne w najbliższej placówce pocztowej” – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu w Poczcie Polskiej. Ubezpieczenia mieszkań i domów są oferowane przez TUW Pocztowe, natomiast w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych przez TUW Pocztowe we współpracy z MTU.

Źródło: PIU