Troska i ochrona w nowej odsłonie kampanii reklamowej MetLife
19 czerwca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej MetLife promująca produkt MetLife MultiOchrona. Jest to ubezpieczenie, które zapewnia ubezpieczonym wypłatę świadczeń z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków oraz pełną ochronę przez całą dobę. Hasło kampanii pozostaje niezmienne i brzmi "Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat".
Promowany w aktualnej kampanii produkt MetLife MultiOchrona to ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków wzbogacone o pakiet pomocy powypadkowej, zapewniające, oprócz wypłaty świadczeń pieniężnych, dostęp do 176 usług medycznych oraz całodobową pomoc konsultanta. Ochrona obowiązuje na całym świecie.
– MetLife MultiOchrona to ubezpieczenie, które zapewnia natychmiastową i kompleksową ochronę w razie nieprzewidzianych sytuacji, jakimi są nieszczęśliwe wypadki. Warto dodać, że klienci zawierający umowę nie muszą wypełniać żadnych ankiet medycznych czy przeprowadzać badań. Niewątpliwą korzyścią produktu jest rosnąca suma ubezpieczenia. Jej wartość wzrasta corocznie od 2. do 6. roku trwania umowy o kwotę równą 10% początkowej sumy ubezpieczenia, natomiast składka pozostaje niezmienna.- wyjaśnia Bożena Trzaska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów w MetLife. – Tworząc to rozwiązanie przyświecała nam idea, aby ubezpieczenie było kompleksowe i chroniło Klienta w możliwie najszerszy sposób – dodaje Bożena Trzaska.
Reklamowane ubezpieczenie MetLife MultiOchrona dostępne jest w wersji indywidualnej i rodzinnej. Wariant indywidualny, przy składce jedynie za osobę dorosłą, obejmuje ochroną także wszystkie dzieci samotnie je wychowującego rodzica. Wersja rodzinna ma szerszy zakres i oprócz ubezpieczonego obejmuje ochroną małżonka lub partnera, jak również wszystkie dzieci, które są na ich utrzymaniu aż do ukończenia 21 lat. Warto podkreślić, że składka w pakiecie rodzinnym jest niezależna od liczby dzieci.
– W przekazie podkreślamy nasze doświadczenie oraz orientację na Klientów. Dzięki połączeniu tych dwóch wartości jesteśmy w stanie zaoferować konkurencyjny produkt ubezpieczeniowy, zapewniający bezpieczeństwo finansowe i komfort naszych Klientów.– mówi Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji w MetLife. – Ze spotu reklamowego emanuje spokój nawet w sytuacji, której bohaterowie nie przewidzieli i która nieco pokrzyżowała ich plany. Niebieski kocyk symbolizuje ochronę i troskę o Klientów, czyli te wartości, którymi MetLife kieruje się w codziennej działalności.
Kampania reklamowa realizowana jest w kanałach telewizji: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz licznych kanałach tematycznych. Spot można również zobaczyć na kanale „MetLife w Polsce” na YouTube
Dodatkowo MetLife rozpoczęło współpracę z radiem RMF FM, na antenie którego ekspert towarzystwa będzie udzielać informacji na temat ubezpieczenia i odpowiadać na pytania słuchaczy. W ramach kampanii, w dniach od 22 czerwca do 17 lipca na antenie radia odbędzie się konkurs dla słuchaczy, których zadaniem będzie dzielenie się pomysłami na temat zapobiegania nieszczęśliwym niespodziankom. Sponsorem konkursu jest MetLife.
Małgorzata Morańska