Tereny inwestycyjne w centrum uwagi

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Blisko 200 osób uczestniczyło w I Ogólnopolskiej Konferencji "Tereny Inwestycyjne w Polsce", która odbyła się 8 kwietnia w Pałacu Krasińskich w Warszawie. Spotkanie zostało zorganizowane przez serwis Tereny Inwestycyjne Info.

– Tematyka terenów inwestycyjnych jest bardzo szeroka. Dzisiaj poruszymy wiele aspektów sprzedaży i nabywania gruntów, atrakcyjności terenów poprzemysłowych, nabywania nieruchomości od instytucji państwowych oraz atrakcyjności terenów pod inwestycje uzdrowiskowo-rekreacyjne – tymi słowami rozpoczęła konferencję Marta Śniegocka, redaktor naczelna serwisu Tereny Inwestycyjne Info

Słuchaczy ogromnie zainteresował temat „Tereny przemysłowe: jak nabyć i sprzedać grunt?”. Tomasz Olszewski, dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowo-Magazynowych na Europę Środkowo-Wschodnią JLL i moderator panelu, wskazał, że o atrakcyjności terenów przemysłowych decyduje lokalizacja, planowanie przestrzenne, przygotowanie działki do sprzedaży oraz elastyczne podejście właściciela. Paneliści podkreślili, że kluczową rolę odgrywa trzeci czynnik.

– Przygotowanie terenu do sprzedaży jest czasochłonne i może przypominać pracę detektywistyczną. Trzeba uporządkować kwestie prawne, dokumentację, uzbroić teren w odpowiednie media – mówiła Katarzyna Szczyrba, dyrektor Oddziału Nieruchomości, CTL Maczki-Bór.

Jak przyznali Maciej Madejak, dyrektor ds. Rozwoju Regionalnego na Polskę, Goodman Poland oraz Paweł Markowski, dyrektor zarządzania dostawami i ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI