Temat Numeru | Technologiczne Otwarcie Roku – SentiOne | Jak AI przygotuje obsługę klienta na wyzwania nadchodzącej dekady – praktyczny poradnik
SentiOne, polska spółka założona w 2011 r., wspiera marki w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii AI. SentiOne oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań: od zintegrowanej platformy obsługi klienta po boty konwersacyjne nowej generacji. W 2020 r. spółka z powodzeniem wdrożyła chatboty i voiceboty w sześciu czołowych polskich bankach, osiągając średnią automatyzację na poziomie 30% i rozpoznawanie intencji na poziomie 97%.
Technologii sztucznej inteligencji, wirtualnym asystentom i voicebotom przyglądamy się z zaciekawieniem od kilku lat. Do tej pory było to jednak tylko ostrożne zaznajomienie się z tematem i monitorowanie rozwoju technologii. Marzec 2020 r. zmienił zachowania konsumentów na tyle radykalnie, że większość firm została zmuszona do przystosowania się do nowej rzeczywistości. W wyniku lockdownu i ograniczonego dostępu do oddziałów banków, konsumenci zaczęli masowo korzystać z jedynych bezpiecznych form kontaktu: call center oraz zdalne kanały tekstowe, takie jak Messenger, formularze online oraz social media. Szybko okazało się, że dotychczasowe działy obsługi klienta nie są w stanie obsłużyć rosnącej liczby zapytań i potrzeba automatyzacji stała się całkowicie realna.
Prosto, szybko, bezkosztowo…
Jak banki mogą odciążyć swoje działy obsługi klienta szybko, efektywnie i bez zwiększania kosztów? To proste – poprzez wdrożenie automatyzacji wspieranej sztuczną inteligencją, która na bieżąco uczy się języka naturalnego i doskonali swoje umiejętności obsługi klienta, by zapewnić jak najwyższą jakość. Dostawcy automatyzacji oferują przede wszystkim chatboty – czyli wirtualnych asystentów obsługujących kanały tekstowe, takie jak: czat na stronie, Facebook Messenger, komunikatory, czat w aplikacji mobilnej. Wraz z ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI