Temat Numeru | Bancassurance – SALTUS Ubezpieczenia | Wiarygodna marka – stabilny partner biznesowy

Temat Numeru | Bancassurance – SALTUS Ubezpieczenia | Wiarygodna marka  – stabilny partner biznesowy
Źródło: SALTUS Ubezpieczenia
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Idea bankowości spółdzielczej jest głęboko zakorzeniona w naszym kraju. Cechują ją chęć współpracy i wzajemnego wsparcia na wielu płaszczyznach, które zapewniają polskim rodzinom stabilny fundament rozwoju oraz poczucie bezpieczeństwa. W realizowaniu tych wartości banki spółdzielcze wspiera SALTUS Ubezpieczenia - ubezpieczyciel, który rozumie i wysoko ceni spółdzielczość i celnie dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań partnerów.

SALTUS Ubezpieczenia tworzą dwa podmioty – TU SALTUS Życie SA oraz SALTUS TUW. To właśnie obecność towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych – podmiotu działającego w oparciu o spółdzielcze fundamenty – zapewnia partnerom biznesowym marki SALTUS pewność, że spotkają się z pełnym zrozumieniem swoich potrzeb, a jednocześnie zyskają lojalnego i oddanego kontrahenta, który nie tylko ma możliwości, ale także chęć współpracy.
SALTUS Ubezpieczenia posiada w swojej ofercie gamę ubezpieczeń na życie oraz majątkowych i osobowych, takich jak: ubezpieczenia mieszkaniowe, NNW, podróżne, zdrowotne czy od utraty pracy.

Specjaliści od bancassurance

Najmocniejszą stroną SALTUS Ubezpieczenia są ubezpieczenia do kredytów i pożyczek, a zatem skuteczne zabezpieczanie zobowiązań finansowych kredytobiorców. To właśnie zdolność dostrzegania potrzeb klientów i związana z tym elastyczność stanowi o wysokiej jakości usług SALTUS Ubezpieczenia.

– SALTUS ma duże doświadczenie w obsłudze instytucji działających w oparciu o spółdzielcze fundamenty. Doświadczenie i wiedza pracowników to niewątpliwe atuty marki. Wiemy z kim i dla kogo pracujemy, znamy cele, jakie chcą osiągać nasi klienci i – co szczególnie ważne – znamy rynek, na jakim muszą się poruszać. Nasze sukcesy bazują na zaufaniu – na wieloletnich relacjach, które sprawiają, że partnerzy biznesowi wiedzą, że mogą na nas polegać, a my doskonale wiemy, w jakich obszarach możemy być dla nich wsparciem – mówi Piotr Gurgul, dyrektor sprzedaży ubezpieczeń w SALTUS Ubezpieczenia.

SALTUS Ubezpieczenia dla bankowości spółdzielczej

W ramach aktywnego wsparcia banków spółdzielczych, SALTUS wdrożył szereg projektów mających na celu dopasowanie się do oczekiwań sektora. Promocja ubezpieczeń w wybranych bankach, stała modyfikacja i dostosowywanie parametrów oferowanych produktów do oczekiwań klientów oraz wsparcie społeczności lokalnych, to tylko niektóre z podejmowanych przez SALTUS działań.

Z myślą o pracownikach i klientach banków spółdzielczych SALTUS zachęca do udziału w zorganizowanych przez markę konkursach sprzedażowych. W trwającym do końca roku specjalnym konkursie KOLEKCJA NAGRÓD SALTUS jesień-zima 2021 dla klientów przygotowane zostały cenne nagrody rzeczowe. Z kolei dla pracowników banków spółdzielczych z uprawnieniami OFWCA konkurs został podzielony na regiony, które odpowiadają obszarom przydzielonym kierownikom regionalnym SALTUS Ubezpieczenia, współpracującym z danymi bankami. Tutaj nagrodami są karty przedpłacone Edenred o określonej wartości.

Jedną z kluczowych inicjatyw z zakresu wsparcia sprzedaży jest uruchomienie tzw. procesu aktywizacji. Program dedykowany jest pracownikom banków spółdzielczych – aktywnie sprzedającej grupie OFWCA. Podstawowym celem tych działań jest wyposażenie uczestników w narzędzia ułatwiające pracę z klientem oraz sprzedaż ubezpieczeń z oferty SALTUS-a. Uczestnicy programu mogą liczyć na dużo więcej niż tylko standardowe szkolenia. Otrzymują bowiem realne wsparcie: nowoczesne materiały produktowe, webinary, warsztaty, dostępność i stały kontakt z przedstawicielami SALTUS, regularne spotkania w placówkach oraz wzmocnienie działań poprzez e-learningi. Dla zapewnienia jak najwyższych standardów, a zarazem wygody partnerów biznesowych, działania prowadzone są w dogodnej dla uczestników formie, zarówno bezpośrednio w siedzibie banku, online lub w postaci hybrydowej.

Realizowany program jest korzystny zarówno w perspektywie indywidualnego rozwoju, podwyższania kwalifikacji oraz zdobycia nowej wiedzy, która przyda się w praktyce, jak również z punktu widzenia globalnych interesów banku.

Znając specyfikę działalności spółdzielczych instytucji finansowych, SALTUS Ubezpieczenia dopasowuje się do potrzeb BS-ów także poprzez działania na rzecz społeczności lokalnych. Ubezpieczyciel jest obecny tam, gdzie banki spółdzielcze oczekują wsparcia. Od pomocy klubowi piłkarskiemu w Szczytnie, przez współorganizację „Biegu Powstańca” w Lututowie, aż po imprezy plenerowe, w których uczestniczą banki.

Uzupełnieniem zaangażowania SALTUS Ubezpieczenia w tworzenie relacji między pracownikami banków a ubezpieczycielem jest realizowany od lat, autorski program motywacyjny „Łowcy Nagród”. To unikalne w branży rozwiązanie, nagradzające dystrybucję produktów SALTUS Ubezpieczenia nieprzerwanie od 2013 r., cieszy się popularnością i zyskuje nowych uczestników.

Prestiżowe nagrody potwierdzeniem zaufanie klientów

Owocem działań SALTUS Ubezpieczenia jest nie tylko zadowolenie klientów, ale także prestiżowe nagrody, jakie otrzymuje. W 2021 r. ubezpieczyciel zdobył tytuł Zdrowej Marki w kategorii ubezpieczeń zdrowotnych.

SALTUS Ubezpieczenia oferuje bowiem także polisy zdrowotne w formie indywidualnej oraz grupowej, która szczególnie doceniana jest na rynku ubezpieczeniowym. Wcześniej ten tytuł przyznano firmie w 2019 r. Tytuły Zdrowej Marki rodzimym firmom co roku przyznaje Polski Instytut Rozwoju Marki, który wyróżnia i promuje marki oferujące najwyższej jakości produkty, usługi i rozwiązania służące zdrowiu oraz wspierające zdrowy styl życia

SALTUS Ubezpieczenia dwukrotnie otrzymał również prestiżowy tytuł ETYCZNEJ FIRMY, przyznawany przez kancelarię PwC Polska oraz „Puls Biznesu”. Ubezpieczyciel został doceniony za działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, wyróżniając się na tle innych przedsiębiorstw w Polsce. Tytuł ten od 7 lat otrzymują firmy reprezentujące najlepsze wzorce postępowania w biznesie. Do grona laureatów konkursu należą m.in. Grupa ANG, Bank Citi Handlowy, Johnson & Johnson Poland czy PZU. Podstawowym celem plebiscytu jest szerzenie norm i wartości moralnych oraz nagradzanie firm, dla których kodeks etyki nie jest jedynie elementem marketingowym, ale żyje nim cała organizacja.

Nowe produkty – odpowiedź na oczekiwania klientów

SALTUS to ubezpieczyciel, który w swoich planach rozwojowych dąży do wyprzedzania trendów rynkowych. Do swojego portfela firma wprowadziła rozwiązania będące odpowiedzią na obecną trudną sytuację rynkową. W tym roku w ofercie znalazł się produkt wcześniej funkcjonujący na rynku banków spółdzielczych – ubezpieczenie Acti Finanse Plus, które jest dostępne w tej chwili w dwóch wariantach: Acti Finanse Plus Gotówki oraz Acti Finanse Plus Hipoteki. Są to ubezpieczenia z kategorii bancassurance, a ich rolą jest zabezpieczenie spłaty zobowiązania finansowego, którego klienci banku często potrzebują. Największym atutem tego ubezpieczenia jest brak górnej granicy wieku osoby, która może zostać ubezpieczona. Znacząco zwiększony został również asortyment możliwych do zabezpieczenia produktów bankowych w tym ubezpieczeniu.

Kolejnym produktem w ofercie SALTUS Ubezpieczenia z kategorii bancassurance jest Indywidualne Ubezpieczenie na Życie MdK dla kredytobiorców. Podstawową korzyścią dla klientów jest wydłużenie okresu ubezpieczenia aż do 84 miesięcy okresu kredytowania. W przypadku kredytów hipotecznych nadal obowiązuje okres ubezpieczenia aż do 480 miesięcy. Kolejnym atutem tego produktu jest zwiększenie katalogu produktów bankowych objętych ubezpieczeniem. Do tej pory ubezpieczenie obejmowało bowiem tylko klasyczne pożyczki gotówkowe i kredyty hipoteczne.

Obydwa ubezpieczenia można oferować klientom w różnych sytuacjach – zarówno tym, którzy planują wziąć kredyt lub pożyczkę, jak również osobom, które posiadają już zobowiązania finansowe, ale nie wykupiły jeszcze ubezpieczenia na życie.

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK